ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie

- Bureaus
- 4 apr 2024 @ 15:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingcommunicatieMarktwerkingMarketing
- 4 apr 2024 @ 15:00
- Peter van Woensel Kooy
De krapte op de arbeidsmarkt laat ook ProRail niet ongemoeid. Na een aanbesteding met meerdere partijen heeft ProRail MediaMonks aangesteld als partner voor haar arbeidsmarktcommunicatie voor een periode van drie tot zes jaar.
Om een soepele doorstroming van het treinverkeer te kunnen verzorgen, stelt ProRail de komende jaren voor de uitdaging te staan om nieuwe medewerkers aan te trekken. Van treinverkeersleiders tot elektrotechnici en van ICT-architecten tot technisch projectleiders.
Samen met Marion de Vries van Employer Brand Builders zal MediaMonks ProRail voortaan ondersteunen bij diverse vraagstukken, variërend van het bouwen van een sterk employer brand tot het direct werven voor concrete vacatures. MediaMonks neemt tijdens de ontwikkeling van de campagnes alle aspecten voor zijn rekening. Van strategie tot creatie en van conceptontwikkeling tot productie.
Het digitale bureau heeft een langdurige relatie met ProRail en was ook verantwoordelijk voor campagnes om de veiligheid op en om het spoor te verbeteren. Recent ontwikkelde MediaMonks nog de campagne 'Model Crashes' om beroepschauffeurs bewust te maken van de gevaren rondom spoorwegovergangen.
Tim Burggraaf, Manager Recruitment en Arbeidsmarktbenadering van ProRail, vertelt: 'Het is voor ProRail enorm belangrijk om ons werkgeversimago te versterken. Om de groeiende vraag naar vervoer per spoor mogelijk te maken, hebben wij nu en in de toekomst een grote wervingsopgave. Wij zijn daarom verheugd om onze samenwerking met MediaMonks voort te zetten. MediaMonks is niet alleen een uitstekende creatieve partner, maar we waarderen ook hun strategische kwaliteiten, gevoed vanuit de gedragswetenschappen.'
Vanessa Hofland, Managing Director Nederland van MediaMonks, voegt toe: 'Geweldig dat we na de veiligheidscampagnes nu ook invulling mogen geven aan het werkgeversmerk van ProRail. Dankzij onze eerdere samenwerking begrijpen we de organisatie goed en we kijken ernaar uit om onze samenwerking verder uit te bouwen.'
(PvWK, foto: Charles Forerunner / Unsplash)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Philips leert kinderen repareren met... 23-12-2025
- Fashion statement tegen Cobra-vuurwerk22-12-2025
- Nieuw agency of record voor Sweco19-12-2025
- Aanbesteding gemeente Almere... 19-12-2025
- FarmCamps speelt in op vakantiestress18-12-2025
- Campagne haalt stigma van... 18-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

