ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie

- Bureaus
- 4 apr 2024 @ 15:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingcommunicatieMarktwerkingMarketing
- 4 apr 2024 @ 15:00
- Peter van Woensel Kooy
De krapte op de arbeidsmarkt laat ook ProRail niet ongemoeid. Na een aanbesteding met meerdere partijen heeft ProRail MediaMonks aangesteld als partner voor haar arbeidsmarktcommunicatie voor een periode van drie tot zes jaar.
Om een soepele doorstroming van het treinverkeer te kunnen verzorgen, stelt ProRail de komende jaren voor de uitdaging te staan om nieuwe medewerkers aan te trekken. Van treinverkeersleiders tot elektrotechnici en van ICT-architecten tot technisch projectleiders.
Samen met Marion de Vries van Employer Brand Builders zal MediaMonks ProRail voortaan ondersteunen bij diverse vraagstukken, variërend van het bouwen van een sterk employer brand tot het direct werven voor concrete vacatures. MediaMonks neemt tijdens de ontwikkeling van de campagnes alle aspecten voor zijn rekening. Van strategie tot creatie en van conceptontwikkeling tot productie.
Het digitale bureau heeft een langdurige relatie met ProRail en was ook verantwoordelijk voor campagnes om de veiligheid op en om het spoor te verbeteren. Recent ontwikkelde MediaMonks nog de campagne 'Model Crashes' om beroepschauffeurs bewust te maken van de gevaren rondom spoorwegovergangen.
Tim Burggraaf, Manager Recruitment en Arbeidsmarktbenadering van ProRail, vertelt: 'Het is voor ProRail enorm belangrijk om ons werkgeversimago te versterken. Om de groeiende vraag naar vervoer per spoor mogelijk te maken, hebben wij nu en in de toekomst een grote wervingsopgave. Wij zijn daarom verheugd om onze samenwerking met MediaMonks voort te zetten. MediaMonks is niet alleen een uitstekende creatieve partner, maar we waarderen ook hun strategische kwaliteiten, gevoed vanuit de gedragswetenschappen.'
Vanessa Hofland, Managing Director Nederland van MediaMonks, voegt toe: 'Geweldig dat we na de veiligheidscampagnes nu ook invulling mogen geven aan het werkgeversmerk van ProRail. Dankzij onze eerdere samenwerking begrijpen we de organisatie goed en we kijken ernaar uit om onze samenwerking verder uit te bouwen.'
(PvWK, foto: Charles Forerunner / Unsplash)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Leer emoties herkennen als waarschuwing tegen fraude
Laatste Nieuws
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

