Hulplijn Helpwanted start campagne voor meer naamsbekendheid

- Bureaus
- 12 jul 2024 @ 07:34
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 12 jul 2024 @ 07:34
- Michiel van Zaane
Hulplijn Helpwanted, dat zich inzet tegen online grensoverschrijdend gedrag, start dit najaar een campagne om meer naamsbekendheid te krijgen.
Jaarlijks krijgen duizenden jonge Nederlanders te maken met online grensoverschrijdend gedrag. De aard daarvan varieert van het krijgen van ongewenst seksueel getinte appjes tot doxing en sextortion. Helpwanted biedt praktische hulp en een luisterend oor voor iedereen die daarmee te maken krijgt, maar nog te weinig mensen weten dat de hulplijn bestaat.
Johnny Wonder mag nu aan de slag met een campagne om daarin verandering te brengen. Het bureau is bekend met de thematiek van Helpwanted: eerder ontwikkelde het bijvoorbeeld met succes werk voor onder meer het expertisecentrum seksualiteit Rutgers. Daarvoor maakte het bureau de campagne Eerste Hulp bij Ouderongemak, waarin ouders werden ondersteund bij 'ongemakkelijke gesprekken' met hun (basisschool)kinderen tijdens de Week van de Lentekriebels. Daarnaast maakte het bureau recent een campagne om jonge mannen te wijzen op de strafbaarheid van het kijken van seksuele beelden van minderjarigen voor hulplijn Stop it Now!.
De nieuwe campagne van Helpwanted gaat dit najaar live.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers