Endeavour neemt Surf&turf over

- Bureaus
- 18 sep 2024 @ 08:21
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Geen tag
- 18 sep 2024 @ 08:21
- Redactie MarketingTribune
Het Haarlemse digital agency Endeavour neemt het eveneens in Haarlem gevestigde Surf&turf over. Met deze overname verrijkt Endeavour de al aanwezige e-commercediensten met een sterke expertise op Shopify.
Het in 2017 opgerichte Surf&turf - onder leiding van oprichter Nol Oosterom en Celine Bakker- behandelt elke klant alsof het hun eigen merk is. Ze positioneren zichzelf als een verlengstuk van het e-commerceteam van hun klanten en werken samen om next-level ervaringen te ontwerpen en te ontwikkelen. Met hun diepgaande kennis van Shopify in combinatie met een persoonlijke, hands-on aanpak, heeft Surf&turf in korte tijd een prominente positie in de e-commerce wereld veroverd.
Algemeen directeur van Endeavour, Mike van der Wallen; 'Hun niveau van toewijding, gecombineerd met jarenlange ervaring in de e-commerce wereld, maakt hen een echte partner voor hun klanten. Daar herkennen wij onszelf in. Samen zetten we een grote stap in e-commerce en digitale dienstverlening.’
Boost
De strategische overname vergroot de al aanwezige Shopify-kennis binnen Endeavour aanzienlijk. Beide teams worden gebundeld tot een team van 20 Shopify-experts; een mooie aanvulling op de al aanwezige expertise op het gebied van SEO, analytics, A/B testing en Hubspot. Met deze combinatie van diensten biedt het Haarlemse bedrijf nu het complete pakket van diensten voor e-commerce klanten.
Van der Wallen: ‘Niet alleen profiteren klanten van Endeavour van de Shopify-expertise van surf&turf; de klanten van surf&turf krijgen ook toegang tot het brede dienstenaanbod van Endeavour, zoals online marketing, video, branding en campagnes. Dit betekent dus een flinke upgrade in de dienstverlening voor alle klanten.’
Toekomstplannen
Celine Bakker, mede-eigenaar Surf&turf: ‘Wij hebben het volste vertrouwen dat de overname voor beide teams een positief effect zal hebben. De kwaliteit en het unieke DNA van surf&turf past heel goed bij dat van Endeavour en de teams kunnen elkaar op meerdere vlakken versterken.’
Voorlopig blijven de medewerkers van Surf&turf werken op de huidige locatie “om de hoek”, maar de integratie wordt uiteindelijk zowel fysiek als virtueel snel en soepel doorgevoerd. Zo kunnen de sterke kanten van beide bedrijven optimaal worden benut.
Foto: links: Celine Bakker, rechts Nol Oosterom.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- Akqa Amsterdam, TBWA\, Ace en Happiness triomferen op 59ste...
- Look-O-Look lanceert kleurrijke merkcampagne
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit en campagne
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- Dr. Oetker lanceert Suprema met Chase
Laatste Nieuws
- Museumkaart kiest Act Agency voor... 01-05-2025
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
- Ici Paris XL kiest aidem agency als... 30-04-2025
- Hoofdrol voor bouwstenen in nieuwe... 30-04-2025
- Eurostar en Noma Bar verleiden... 30-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management