Samsung lanceert wereldwijde campagne voor Galaxy S25 Series

- Bureaus
- 12 feb 2025 @ 17:42
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 12 feb 2025 @ 17:42
- Kel Koenen
Samsung heeft een wereldwijde campagne gelanceerd voor de Galaxy S25 Series, ontwikkeld door BBH Singapore. De campagne positioneert Galaxy AI als een onmisbare metgezel in het dagelijks leven en wordt de komende weken wereldwijd uitgerold.
BBH Singapore, onderdeel van het gerenommeerde Bartle Bogle Hegarty, is de vaste creatieve partner van Samsung voor de Galaxy S-serie, heeft een uitgebreide campagne ontwikkeld die zich richt op de geavanceerde AI-mogelijkheden van de S25 Ultra. De strategie omvat een geïntegreerde aanpak met content die specifiek is ontworpen voor sociale media, naast een hero-productfilm die werd gelanceerd tijdens Galaxy Unpacked. Daarnaast zijn er zes commercials die de nieuwe functies van de smartphone uitlichten.
De campagne introduceert een Cinematic Universe van personages die in verschillende alledaagse situaties laten zien hoe Galaxy AI hen ondersteunt. Denk bijvoorbeeld aan het vinden van een huisdiervriendelijk restaurant en het direct delen van deze informatie. Door slimme mnemonics en een herkenbare visuele stijl wordt de merkbeleving versterkt. De campagne wordt uitgerold via sociale media, digitale kanalen, televisie en bioscoop.
‘Met de lancering van de S25 Ultra zagen we een kans om de perceptie van Galaxy AI te veranderen’, zegt Sascha Kuntze, Chief Creative Officer bij BBH. ‘Door in te spelen op alledaagse behoeften tonen we hoe Galaxy AI naadloos in het leven van mensen past - niet alleen als innovatieve technologie, maar als een echte metgezel.’
Sung Chang, Executive Vice President bij Samsung Electronics, voegt daaraan toe: ‘Het is een campagne ontwikkeld die de volgende fase van Galaxy AI perfect weerspiegelt. We verwelkomen een nieuw tijdperk waarin je telefoon je begrijpt en zich aanpast als nooit tevoren.’
‘Met de lancering van de S25 Ultra zagen we een kans om de perceptie van Galaxy AI te veranderen’, zegt Sascha Kuntze, Chief Creative Officer bij BBH. ‘Door in te spelen op alledaagse behoeften tonen we hoe Galaxy AI naadloos in het leven van mensen past - niet alleen als innovatieve technologie, maar als een echte metgezel.’
Sung Chang, Executive Vice President bij Samsung Electronics, voegt daaraan toe: ‘Het is een campagne ontwikkeld die de volgende fase van Galaxy AI perfect weerspiegelt. We verwelkomen een nieuw tijdperk waarin je telefoon je begrijpt en zich aanpast als nooit tevoren.’
Credits
Client: Samsung Electronics
Agency: BBH Singapore
Chief Creative Officer: Sascha Kuntze
Creative Director: Charlene Chua, Gustavo Bonzanini, Michael Chin, Chin Wei Hao
Associate Head of Art: Sid Lim
Associate Creative Director: Robert Nelk, Mark Peeters
Senior Art Director: Grace Wong, Koon Hoong Muk
Senior Copywriter: Ishan Venkat
Art Director: Sixin Wu, Eunice Tan
Copywriter: Enkania Lee, Gwendolyn Lee
Junior Art Director: Jia Min Tan, Jonathan Chen
Content Creator: Gerard Koh
Managing Director: Sid Tuli
Head of Growth: Siying Goh
Business Director: Gabrielle Munro, Abbas Zafar, Jasmine Portman
Project Director: Sheryl Chua
Senior Account Director: Claire Wong
Account Director: Valerie Ho
Associate Account Director: Sabrina Ang
Account Manager: Angel Fadila
Senior Account Executive: Stephanie Toh
Account Executive: Pei Xuan Soh, Rowena Ng, Claudia Tan
Head of Production: Wendi Chong
Executive Producer: Derri Ng
Producer: Cheryl Tiah
Chief Strategy Officer: Chris Chalk
Head of Cultural Strategy: Kyle Duckitt
Senior Strategist: Felicia Ong
Strategist: Meili Yeo
Junior Strategist: Gershayne Phua
Social Specialist: Kristal Lee, Su Tien Chow
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers