Brancheverenigingen
CustoCusto verenigt de toonaangevende Belgische 'customer media' bureaus binnen de sector als gelijkgestemde collega's, met één visie en één gezamenlijk doel: Content Marketing de plaats geven die het verdient als een volwaardig, creatief en professioneel marketinginstrument. Vanuit hun achtergrond in customer publishing weten de elf Custo-leden immers als geen ander hoe ze relevante en engagerende content kunnen creëren.custo.be/nl/ |
||
DDMADDMA is dé branchevereniging voor data en marketing, met als doel om de branche naar een hoger niveau te brengen. De ruim 330 leden van DDMA brengen en delen kennis over de inzet van data en technieken om relevant te kunnen communiceren met hun doelgroepen. Daarom organiseren wij met en voor onze leden onderzoeksprogramma's, netwerk- en kennisbijeenkomsten. Het team van juristen adviseert de leden en de branche over de ontwikkelingen in de wetgeving. Ook geeft de DDMA de branche een stem richting de stakeholders in Den Haag en Brussel met betrekking tot de ontwikkeling van een duurzame data-economie.ddma.nl |
||
ICMFThe ICMF is the International Content Marketing Forum, dedicated to promoting and showcasing the value of content marketing as an integral part of a brands marketing mix. Globally the size of the market is estimated to be worth in excess of £10 billion.icpfonline.org |
||
Logeion vakgroep BedrijfsjournalistiekDe vakgroep Bedrijfsjournalistiek is één van de vakgroepen van Logeion en bestaat sinds 2004. De leden van deze groep zijn allemaal communicatieprofessionals met ervaring in of affiniteit met bedrijfsmedia.logeion.nl |
||
Platform ContentPlatform Content is de brancheorganisatie van bureaus die gespecialiseerd zijn in het produceren én distribueren van content.platformcontent.nl |
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- EasyToys domineert straatbeeld met gewaagde adventskalenders
- KPN tv-app uitgebreid om voetballiefhebbers te trekken
- Jan magazine en Hema winnen Best Use of Content Commerce award
- 65 jaar Barbie: geen pensioen, wel een boek
- RIVM vraagt aandacht voor vaccinaties kinderen
- Extra aandacht RegioBank voor sparen jongeren
Laatste Nieuws
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in... 01-11-2024
- Albert Heijn lanceert magazine en... 01-11-2024
- Extra aandacht RegioBank voor sparen... 30-10-2024
- RIVM vraagt aandacht voor... 29-10-2024
- KPN tv-app uitgebreid om... 25-10-2024
- Jan magazine en Hema winnen Best Use... 25-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing