CMFF 2020: connecting the dots in contentmarketing

CMFF 2020: connecting the dots in contentmarketing
  • Content
  • 10 mrt 2020 @ 10:05
  • 23557 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentStrategieCongresEvenement

De 7e editie van het jaarlijkse internationale Content Marketing Fast Forward vindt plaats op donderdag 28 mei in het OBA Theater te Amsterdam. Het thema dit jaar is 'connecting the dots'.

Tijdens het congres worden belangrijke thema's en trends uit het vakgebied in de spotlights gezet en met elkaar verbonden.

Sprekers zijn Justin Kirby, Christian Bennike, Mark Masters en Thomas Kolster. Binnenkort wordt de laatste spreker bekendgemaakt. Ga voor tickets en meer informatie hier naartoe.

De organisatie presenteert het programma als volgt:

Het congres opent met Strategie als basis. Justin Kirby (UK), co-auteur van The Definitive Guide to Strategic Content Marketing, bespreekt in zijn openingskeynote “WTF is Content!?”de stand van zaken over strategische inzetopties van contentmarketing.

Door naar het thema Buy-in. Als de strategie helder is, hoe krijg je iedereen mee? Christian Bennike (DK) presenteert zijn ervaring als CMO van het high-end audiomerk Dynaudio om het Senior management en zijn teams mee te krijgen om zijn ambitieuze en voor de organisatie vernieuwende contentmarketingplannen uit te voeren.

Nu we zo’n 10 jaar onderweg zijn met contentmarketing, is het een goed moment om te kijken hoe de ultieme ambitie van Audience Building in de praktijk uitpakt. Mark Masters (UK) vertelt hoe hij zijn vele jaren ervaring heeft ingezet om de ultieme contentmarketing-uitdaging te volbrengen; het opbouwen van een eigen publiek. Ondanks de nodige tegenslagen, is het hem gelukt om een succesvolle business te bouwen door inzet van content! En presentatie vol inzichten van do’s en don’ts.

Niemand minder dan Thomas Kolster (DK), bekend als Mr. Goodvertising, deelt zijn visie over authenticiteit, relevantie en betekenisvol communiceren … Hoe doe je dat nu echt als (content)marketeer? We komen dan niet om het begrip Purpose heen, maar Thomas stelt oook kritische vragen bij hoe we purpose dan inzetten. Hij houdt de closing keynote naar aanleiding van zijn nieuwe boek: The Hero Trap met de veelzeggende subtitel: “Purpose is failing, how great brands win by putting people in charge!”

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken