Dille & Kamille belicht 'Dingen die ertoe doen'
- Content
- 7 sep 2022 @ 13:22
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - StorytellingContent
- 7 sep 2022 @ 13:22
- Michiel van Zaane
Op maandag 12 september 2022 lanceerde Dille & Kamille de contentcampagne ‘Dingen die ertoe doen’. Met deze campagne wil het familiebedrijf mensen inspireren om bewust te leven, in harmonie met elkaar en de natuur.
In 1974 opende de eerste winkel van Dille & Kamille haar deuren in een werfkelder aan de Oudegracht in Utrecht. Oprichter Freek Kamerling had een duidelijke missie voor zijn familiebedrijf: met ‘natuurlijke eenvoud’ een tegenwicht bieden aan de wegwerpmaatschappij. En mensen inspireren om te onthaasten, te genieten van het alledaagse en geluk te zien in kleine dingen.
Met de campagne ‘Dingen die ertoe doen’ wil Dille & Kamille het verhaal dat het bedrijf al sinds 1974 op de achtergrond vertelt, nu groots onder de aandacht brengen bij de Nederlandse consument. Dit wordt gedaan met een aantal bekende artikelen als voorbeeld. Zo refereert de vlaggenslinger over de visie van Dille & Kamille aan natuurlijke en duurzame materialen. De slinger is gemaakt van bio-katoen en is opnieuw te gebruiken. De keukenweegschaal laat zien dat het assortiment tijdloos is en generaties lang meegaat. De tajine zorgt voor gezellige momenten met vrienden en familie en een kop thee uit je favoriete theepot brengt rust op een drukke dag. Het assortiment van Dille & Kamille helpt je volgens de campagne om bewuster te leven en te ontdekken dat alledaagse dingen en momenten heel bijzonder kunnen zijn en er vaak het meest toe doen.
De campagne wordt ingezet op online TV, digitale radio, social en online advertising, DOOH en print.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Inschrijving Grand Prix Content... 08-07-2025
- Campagne Nestlé draait om verhalen... 08-07-2025
- Stayokay speelt met vooroordelen in... 03-07-2025
- Decathlon viert zomerse klassiekers... 02-07-2025
- Fietsersbond lanceert campagne voor... 24-06-2025
- Libresse lanceert de Refresh Spot op... 19-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers