Dille & Kamille belicht 'Dingen die ertoe doen'

Dille & Kamille belicht 'Dingen die ertoe doen'
  • Content
  • 7 sep 2022 @ 13:22
  • 14561 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • StorytellingContent

Op maandag 12 september 2022 lanceerde Dille & Kamille de contentcampagne ‘Dingen die ertoe doen’. Met deze campagne wil het familiebedrijf mensen inspireren om bewust te leven, in harmonie met elkaar en de natuur.

In 1974 opende de eerste winkel van Dille & Kamille haar deuren in een werfkelder aan de Oudegracht in Utrecht. Oprichter Freek Kamerling had een duidelijke missie voor zijn familiebedrijf: met ‘natuurlijke eenvoud’ een tegenwicht bieden aan de wegwerpmaatschappij. En mensen inspireren om te onthaasten, te genieten van het alledaagse en geluk te zien in kleine dingen.

Met de campagne ‘Dingen die ertoe doen’ wil Dille & Kamille het verhaal dat het bedrijf al sinds 1974 op de achtergrond vertelt, nu groots onder de aandacht brengen bij de Nederlandse consument. Dit wordt gedaan met een aantal bekende artikelen als voorbeeld. Zo refereert de vlaggenslinger over de visie van Dille & Kamille aan natuurlijke en duurzame materialen. De slinger is gemaakt van bio-katoen en is opnieuw te gebruiken. De keukenweegschaal laat zien dat het assortiment tijdloos is en generaties lang meegaat. De tajine zorgt voor gezellige momenten met vrienden en familie en een kop thee uit je favoriete theepot brengt rust op een drukke dag. Het assortiment van Dille & Kamille helpt je volgens de campagne om bewuster te leven en te ontdekken dat alledaagse dingen en momenten heel bijzonder kunnen zijn en er vaak het meest toe doen.

De campagne wordt ingezet op online TV, digitale radio, social en online advertising, DOOH en print.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken