Dille & Kamille belicht 'Dingen die ertoe doen'
- Content
- 7 sep 2022 @ 13:22
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - StorytellingContent
- 7 sep 2022 @ 13:22
- Michiel van Zaane
Op maandag 12 september 2022 lanceerde Dille & Kamille de contentcampagne ‘Dingen die ertoe doen’. Met deze campagne wil het familiebedrijf mensen inspireren om bewust te leven, in harmonie met elkaar en de natuur.
In 1974 opende de eerste winkel van Dille & Kamille haar deuren in een werfkelder aan de Oudegracht in Utrecht. Oprichter Freek Kamerling had een duidelijke missie voor zijn familiebedrijf: met ‘natuurlijke eenvoud’ een tegenwicht bieden aan de wegwerpmaatschappij. En mensen inspireren om te onthaasten, te genieten van het alledaagse en geluk te zien in kleine dingen.
Met de campagne ‘Dingen die ertoe doen’ wil Dille & Kamille het verhaal dat het bedrijf al sinds 1974 op de achtergrond vertelt, nu groots onder de aandacht brengen bij de Nederlandse consument. Dit wordt gedaan met een aantal bekende artikelen als voorbeeld. Zo refereert de vlaggenslinger over de visie van Dille & Kamille aan natuurlijke en duurzame materialen. De slinger is gemaakt van bio-katoen en is opnieuw te gebruiken. De keukenweegschaal laat zien dat het assortiment tijdloos is en generaties lang meegaat. De tajine zorgt voor gezellige momenten met vrienden en familie en een kop thee uit je favoriete theepot brengt rust op een drukke dag. Het assortiment van Dille & Kamille helpt je volgens de campagne om bewuster te leven en te ontdekken dat alledaagse dingen en momenten heel bijzonder kunnen zijn en er vaak het meest toe doen.
De campagne wordt ingezet op online TV, digitale radio, social en online advertising, DOOH en print.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- [marketeer 239] Madelon van der Tol - partner Annexum...
- Rabobank lanceert eindejaarscommercial met focus op 2025
- Maestro burger keert terug op speciaal Kerstconcert in...
- Dordrecht lanceert nieuw stadsmerk Het begint in Dordrecht
- COC lanceert Paarse-Vrijdag campagne met scholieren en...
- [column] Christmas galore
Laatste Nieuws
- [marketeer 239] Madelon van der Tol... 19-12-2025
- Rabobank lanceert... 15-12-2025
- COC lanceert Paarse-Vrijdag campagne... 12-12-2025
- Kerst 2025: McDonald’s Nederland... 11-12-2025
- Maestro burger keert terug op... 10-12-2025
- Dordrecht lanceert nieuw stadsmerk... 09-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

