EasyToys domineert straatbeeld met gewaagde adventskalenders

- Content
- 24 okt 2024 @ 09:54
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 24 okt 2024 @ 09:54
- Michiel van Zaane
EasyToys brengt deze week sneak peeks van de inhoud van hun jaarlijkse adventskalender naar de straten van Tilburg, Rotterdam, Zaandam en Leeuwarden. De sneak peeks zijn onderdeel van een campagne om de Adventskalender 2024 onder de aandacht te brengen.
EasyToys heeft hiermee naar eigen zeggen een taboedoorbrekende campagne in het straatbeeld geplaatst. Dave van den Bos, Head of EasyToys Benelux, geeft uitleg: ‘Waar een merk als EasyToys normaal geen producten laat zien in out-of-home-campagnes, is dat met deze mega-adventskalender wel mogelijk. We gaan zelfs nog een stap verder door met schuifvakjes een deel van de inhoud prijs te geven. Hierbij hebben we goed nagedacht over de hoogte van de vakjes.’
De bushokjes en abri’s van deze advents-campagne bieden volwassenen een voorproefje van de spannende verrassingen die de echte EasyToys Adventskalender 2024 biedt. In de vakjes boven schouderhoogte zien passanten afbeeldingen van toys en andere producten uit de jaarlijkse kalender van het erotiekconcern.
De campagne, die in samenwerking met Clear Channel is ontwikkeld, is een vervolg op eerdere op acties in het openbaar. Afgelopen zomer stond de boodschap ‘Volgende halte Uranus’ op bushokjes door het hele land en rond 1 april hingen in honderd leegstaande winkelpanden posters die suggereerden dat daar een EasyToyswinkel zou komen.
‘We hebben bewust nagedacht over een campagne om intieme producten onderdeel van het straatbeeld te maken’, aldus Van den Bos. ‘EasyToys laat al jaren zien dat er geen taboe hoeft te heersen op seksuele gezondheid en dat intieme producten een plaats verdienen in het dagelijks leven. We hopen met deze actie het gesprek op een speelse en natuurlijke manier op gang te brengen.’
De abri’s en bushokjes in zijn tot en met zondag 27 oktober te vinden in Tilburg, Leeuwarden, Rotterdam en Zaandam.
Foto: Abri in Zaandam. Wie wil zien wat er achter de vakjes moet er in eigen persoon heen.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Tabloo start speelse... 16-04-2025
- Sterk, creatief en vol lef - ANWB... 11-04-2025
- McDonald’s laat lef en... 09-04-2025
- Heineken introduceert ‘The Flipper’... 09-04-2025
- Fjällräven opnieuw verkozen tot... 07-04-2025
- Jennifer Hoffman promoot duurzame... 02-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management