Jennifer Hoffman promoot duurzame mobiliteit met circulaire e-bike

Jennifer Hoffman promoot duurzame mobiliteit met circulaire e-bike
  • Content
  • 2 apr 2025 @ 16:33
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Actrice en duurzaamheidsambassadeur Jennifer Hoffman zet haar groene missie kracht bij met een nieuwe samenwerking. Deze keer trapte ze letterlijk en figuurlijk af met Roetz Life, de circulaire e-bike van fietsenmerk Roetz.

Tijdens een tocht door de duinen van Zandvoort deelde ze haar visie op duurzaamheid, haar liefde voor fietsen én waarom elektrische ondersteuning het verschil kan maken. Hoffman, bekend van programma’s als Genaaid en Gefileerd, gebruikt haar bekendheid al jaren om aandacht te vragen voor maatschappelijke thema’s. ‘Volgens mij ben ik altijd al een kleine wereldverbeteraar geweest’, vertelt ze. ‘Elke duurzame keuze voelt als een stap in de goede richting.’

Voor de actrice is fietsen een vanzelfsprekend onderdeel van haar dagelijkse leven. ‘Ik pak de fiets voor alles: boodschappen, ritjes door de stad en vooral om samen met mijn zoontje te genieten van de buitenlucht.’ De Roetz Life e-bike bood haar een nieuwe ervaring: ‘Met een e-bike kun je nóg vaker de auto laten staan, zeker bij langere afstanden of met tegenwind.’

Roetz, het merk achter de e-bike, zet vol in op circulariteit. De fietsen worden modulair ontworpen en zijn grotendeels opgebouwd uit herbruikbare onderdelen. CEO Tiemen ter Hoeven: ‘Met keuzes die we nu maken, kunnen we e-waste in de toekomst voorkomen. Onze aanpak zorgt ervoor dat mobiliteit écht circulair wordt.’

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken