Mark van Iterson

Mark van Iterson
Werkt bij: HEINEKEN International
Functie: Manager Global Heineken Design & Concept

Biografie Mark studeerde industrieel ontwerpen in Delft en werkte daarna 10 jaar bij brand- & packaging design-bureau dbod. Vervolgens verbreedde hij zijn horizon door een aatal jaren als innovatie- en groeistrategie consultant te werken.

In 2005 maakte Mark de overstap naar Heineken International en is daar sindsdien wereldwijd verantwoordelijk voor design en concept-ontwikkeling voor het Heineken merk.

Recente artikelen van Mark van Iterson

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken