EuroParcs en Feyenoord lanceren zomercampagne met Jan Boskamp

- Algemeen
- 1 mei 2024 @ 13:04
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 1 mei 2024 @ 13:04
- Michiel van Zaane
EuroParcs en Feyenoord lanceren een nieuwe zomercampagne, met oer-Feyenoorder en vertrouwd gezicht in eerdere EuroParcs campagnes Jan Boskamp in de hoofdrol.
In de campagne en de bijbehorende commercial gaat Boskamp op zoek naar ‘het perfecte (vakantie)plaatje’. Gewapend met zijn camera en een team van modellen - Timber, Geertruida, Ueda en Trauner - legt Boskamp de schoonheid van EuroParcs vast, terwijl hij tevens de diverse mogelijkheden van EuroParcs onder de aandacht brengt.
De zomercampagne biedt Feyenoord-supporters 25% korting op hun zomervakantie bij EuroParcs. De campagne is ontwikkeld door sportmarketingbureau House of Sports in samenwerking met Feyenoord en Ten Content Agency, in opdracht van EuroParcs.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center