Brug en Van Zeggeren nieuwe managing directors Momkai

Brug en Van Zeggeren nieuwe managing directors Momkai
  • Design
  • 10 dec 2019 @ 08:17
  • 20666 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • PersonaliaDigital design

Strategisch ontwerpbureau Momkai heeft een nieuw managementteam. Vanaf december voegen managing directors Ruben Brug (rechts op de foto) en David van Zeggeren (links op de foto) zich bij oprichter Harald Dunnink en operations manager Anne-Marie van Beekhuizen.

De twee directeuren nemen bij Momkai – dat onlangs zijn zeventiende verjaardag vierde – de dagelijkse leiding over van mede-eigenaar Sebastian Kersten. Hij zal zich toeleggen op zijn rol als bestuurslid bij De Correspondent en The Correspondent, de journalistieke platforms waarvan Momkai mede-oprichter is.

Nieuwe koers Momkai

Creative director Harald Dunnink: ‘Ik ben enorm blij dat we samen vormgeven aan de nieuwe koers van Momkai, waarbij we ons richten op ondernemers en beleidsmakers die werken met een ledenmodel. Wij hebben steeds meer kennis ontwikkeld over leden als een duurzaam businessmodel. Dit geldt zeker voor missiegedreven organisaties, waarbij leden kennis, tijd en geld bijdragen. Hierdoor zijn organisaties in de sport, journalistiek of wetenschap minder afhankelijk van advertenties of rijke weldoeners. Wij helpen deze sterke gemeenschappen in momenten van transformatie; vaak merkontwikkeling met een platform als digitale kern. We richten ons daarbij op de member experience, de ervaring voor de leden online en in de echte wereld, bijvoorbeeld op evenementen. Afgelopen kwartaal verwelkomden we nieuwe klanten uit Tokyo, Londen en Washington.’

Ruben Brug

Brug kwam in 2014 naar het creatieve bureau om digitale projecten voor Idfa, VanMoof en Red Bull Global te leiden. Sinds 2015 is hij verantwoordelijk voor het KNVB-account en begeleidt hij de digitale transformatie van de platformen en tools die de sportorganisatie aan zijn 1,2 miljoen leden biedt.

David van Zeggeren

Van Zeggeren sloot zich in 2015 aan en is onder meer verantwoordelijk voor de meerjarige projectleiding van de campagne voor The Correspondent, wat in 2018 leidde tot een wereldrecord in journalistieke crowdfunding.

 

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken