Brug en Van Zeggeren nieuwe managing directors Momkai
- Design
- 10 dec 2019 @ 08:17
- Link
-
Nanny Kuilboer
redactie MarketingTribune
BBP Media - MarketingTribune - PersonaliaDigital design
- 10 dec 2019 @ 08:17
- Nanny Kuilboer
Strategisch ontwerpbureau Momkai heeft een nieuw managementteam. Vanaf december voegen managing directors Ruben Brug (rechts op de foto) en David van Zeggeren (links op de foto) zich bij oprichter Harald Dunnink en operations manager Anne-Marie van Beekhuizen.
De twee directeuren nemen bij Momkai – dat onlangs zijn zeventiende verjaardag vierde – de dagelijkse leiding over van mede-eigenaar Sebastian Kersten. Hij zal zich toeleggen op zijn rol als bestuurslid bij De Correspondent en The Correspondent, de journalistieke platforms waarvan Momkai mede-oprichter is.
Nieuwe koers Momkai
Creative director Harald Dunnink: ‘Ik ben enorm blij dat we samen vormgeven aan de nieuwe koers van Momkai, waarbij we ons richten op ondernemers en beleidsmakers die werken met een ledenmodel. Wij hebben steeds meer kennis ontwikkeld over leden als een duurzaam businessmodel. Dit geldt zeker voor missiegedreven organisaties, waarbij leden kennis, tijd en geld bijdragen. Hierdoor zijn organisaties in de sport, journalistiek of wetenschap minder afhankelijk van advertenties of rijke weldoeners. Wij helpen deze sterke gemeenschappen in momenten van transformatie; vaak merkontwikkeling met een platform als digitale kern. We richten ons daarbij op de member experience, de ervaring voor de leden online en in de echte wereld, bijvoorbeeld op evenementen. Afgelopen kwartaal verwelkomden we nieuwe klanten uit Tokyo, Londen en Washington.’
Ruben Brug
Brug kwam in 2014 naar het creatieve bureau om digitale projecten voor Idfa, VanMoof en Red Bull Global te leiden. Sinds 2015 is hij verantwoordelijk voor het KNVB-account en begeleidt hij de digitale transformatie van de platformen en tools die de sportorganisatie aan zijn 1,2 miljoen leden biedt.
David van Zeggeren
Van Zeggeren sloot zich in 2015 aan en is onder meer verantwoordelijk voor de meerjarige projectleiding van de campagne voor The Correspondent, wat in 2018 leidde tot een wereldrecord in journalistieke crowdfunding.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redactie MarketingTribune
- Website:http://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Renault lanceert virtuele 3D-winkel05-05-2023
- Renault Twingo: hoe design mede het... 05-05-2023
- Kröller-Müller Museum: back to the... 02-05-2023
- RTL introduceert nieuwe visuele... 01-05-2023
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres