Directeur Retail KPN Mols leidt nu ook Customer Contact Center

Directeur Retail KPN Mols leidt  nu ook Customer Contact Center
  • Food-en-retail
  • 27 nov 2014 @ 11:57
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaZakelijkKlant

Martine Ferment vertrekt per 1 december bij KPN als directeur Customer Contact Center. Haar functie wordt waargenomen door Bob Mols, directeur Retail bij het telecombedrijf in kwestie. Ferment volgde in juni van dit jaar Femke Kothuis op als directeur CCC.

Ferment volgde in juni van dit jaar Femke Kothuis op als directeur CCC, meldt Telecommerce. Zowel Ferment als KPN laten echter weten geen gedetailleerde mededelingen te willen doen omtrent de breuk. Zij verklaren enkel dat ‘inmiddels gebleken is dat de samenwerking niet geworden is wat Martine en KPN ervan verwachtten’. Mols is in maart van dit jaar aangesteld als directeur Retail bij KPN. De werkzaamheden van Ferment neemt hij op interim-basis waar.


Martine Ferment

 

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken