Dirk opent drijvende markt tijdens Sail 2015
- Food-en-retail
- 18 aug 2015 @ 10:47
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - InnovatieWinkelen
- 18 aug 2015 @ 10:47
- Redactie Food en Retail
Supermarkt Dirk van den Broek opent morgen Nederlands eerste drijvende supermarkt op de Amsterdamse wateren tijdens Sail. Op woensdag 19 augustus vanaf 16:00 uur kan iedereen de floating market bezoeken en gratis boodschappen doen aan de Oosterdokskade. De Dirk floating market, geïnspireerd door de drijvende markten in Zuidoost-Azië waar goederen vanaf bootjes worden verkocht, zal bestaan uit negen boten met elk een ander product.
Directeur van Dirk van den Broek Steven van der Krogt: 'Dirk is altijd daar waar de mensen zijn. In dit geval is dat op het water. Voor de bezoekers van Sail hebben we dan ook een leuke manier gevonden om ze te bedienen.'
Drijvende markt
'Hiermee voegt Dirk echt iets toe aan dit internationale evenement voor jong en oud. Dat is Dirk. En Dirk doet dat altijd op een verrassende manier die relevant is voor het moment', aldus Hans van Nood, executive creative director van XXS Amsterdam, het creatief bureau achter dit concept. De drijvende supermarkt zal open zijn tot alle 18.000 producten uitgedeeld zijn.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Hans van Nood
- Steven van der Krogt
- floating market
- Sail
- oud
- executive creative director
- Dirk van den Broek
- relevant
- verrassend
- Dirk
- jong
- Dirk
- water
- internationale evenement
- moment
- XXS Amsterdam
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- FrietHoes versterkt merkpositie met... 29-10-2025
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar... 27-10-2025
- TommyTomato voert campagne voor... 27-10-2025
- Albert Heijn herpositioneert van... 27-10-2025
- De nieuwe realiteit van retail:... 24-10-2025
- [marketeer 234] Martijn... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




