Nieuw foodconcept Lily's Favourites

Nieuw foodconcept Lily's Favourites
  • Food-en-retail
  • 1 okt 2015 @ 11:56
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • ConceptenFood

Lily’s Favourites lanceert haar nieuwe producten begin oktober bij de Xenos. Interessant is hoe Lilly's social media en vloggers inzet. Het merk zegt producten volgens de laatste trends op het gebied van bakken, servies en cadeaus te ontwikkelen. 'Lily’s blijft trouw aan haar kernwaardes van kwaliteit, goede ingrediënten en “made with love”.'

Met deze kernwaardes introduceert Lily’s Favourites twee conceptlijnen: Lily’s Baking & Lily’s Gifts. Lily’s Baking presenteert al haar favoriete items om de lekkerste cakes en koekjes te decoreren. 'Samen met hoogwaardige bakmixen, decoratie en keukengerei bak jij jouw favoriete treats!', zegt het foodmerk.

De tweede lijn, Lily’s Gifts, ontwikkelt hippe cadeautjes, zoals vrolijk servies, zoete versnaperingen, frisse groene thee en keukentextiel met levendige quotes. Lily’s Baking en Lily’s Gifts worden vormgegeven in fraaie cadeauverpakkingen en biedt deze aan in drie talen: Engels, Duits en Frans. 'Lily is er tenslotte voor jou en je beste vriendinnen.' De huidige lijn van gift boxes zal binnenkort worden uitgebreid met Lily’s to go, bijzondere bakmixen en fijn servies met een lekkere treat.

Lily’s Favourites deelt al haar tips&tricks, inspiratie en recepten op social media, zoals de website www.lilysfavourites.com, Twitter, Facebook, Instagram & Pinterest. Ook heeft Lily haar eigen YouTube-kanaal. Dit kanaal staat vol met bakinspiratievideo’s en bakinstructievideo’s. Heel wat vloggers en bloggers zijn al enthousiast. Vlogster Lenette Hermsen testte de Scoop Cake, zie hieronder haar verslag. (PvWK)



Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken