Ben and Jerry’s en Nike brengen limited edition sneaker uit
- Food-en-retail
- 27 mei 2020 @ 11:53
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - InnovatieMarketingFood
- 27 mei 2020 @ 11:53
- Peter van Woensel Kooy
Ben & Jerry’s en Nike gaan een wereldwijde samenwerking aan. Niet voor een nieuwe smaak, maar voor een smaakvolle sneaker. De exclusief verkrijgbare sneaker heet Chunky Dunky en is in Nederland verkrijgbaar vanaf deze week.
De sneaker is een limited edition-uitvoering van de ‘Dunk Low’ sneaker van Nike SB. Het design bestaat uit een kleurrijke mix van print en texturen die rechtstreeks uit de Ben & Jerry’s ijssmaak Chunky Monkey lijken te komen. De prijs van de sneakers is rond de 100 euro. Bureau Glasnost tekende voor de PR.
Chunky Dunky zal verkrijgbaar zijn bij een beperkt aantal Nike SB retailers over de hele wereld. In Nederland zijn de sneakers sinds 23 mei te vinden bij Ben-G Skateshop in Amsterdam, Sparky in Zwolle en Sevenply in Rotterdam. Ook zijn ze op 25 mei te bestellen in de SNKRS app via de App Store of Google Play. De verwachting is dat de limited edition Chunky Dunky snel uitverkocht zal zijn, dus wees er snel bij.
Ook maken fans kans om de opvallende sneakers te winnen. Meer informatie hierover wordt bekend gemaakt via de social media kanalen van Ben & Jerry’s.
(PvWK)
De nieuwe hybride creatie in de Nike appstore
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Ben & Jerry’s
- Nike
- ijs
- wereldwijd
- Glasnost
- swoosh
- Unilever
- collectors item
- exclusief
- sneaker
- smaakvol
- Chunky Dunky
- merk
- samenwerking
- sneaker
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen retailformule Allesz
- TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman samenwerken in nieuwe...
- CBL reageert op verkiezingsuitslag: 'let op de...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste... 07-11-2025
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen... 07-11-2025
- [onderzoek] Jongeren willen wel... 06-11-2025
- Albert Heijn lanceert vernieuwde... 05-11-2025
- Brut172 opnieuw nummer een in Lekker04-11-2025
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




