Ben and Jerry’s en Nike brengen limited edition sneaker uit
- Food-en-retail
- 27 mei 2020 @ 11:53
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - InnovatieMarketingFood
- 27 mei 2020 @ 11:53
- Peter van Woensel Kooy
Ben & Jerry’s en Nike gaan een wereldwijde samenwerking aan. Niet voor een nieuwe smaak, maar voor een smaakvolle sneaker. De exclusief verkrijgbare sneaker heet Chunky Dunky en is in Nederland verkrijgbaar vanaf deze week.
De sneaker is een limited edition-uitvoering van de ‘Dunk Low’ sneaker van Nike SB. Het design bestaat uit een kleurrijke mix van print en texturen die rechtstreeks uit de Ben & Jerry’s ijssmaak Chunky Monkey lijken te komen. De prijs van de sneakers is rond de 100 euro. Bureau Glasnost tekende voor de PR.
Chunky Dunky zal verkrijgbaar zijn bij een beperkt aantal Nike SB retailers over de hele wereld. In Nederland zijn de sneakers sinds 23 mei te vinden bij Ben-G Skateshop in Amsterdam, Sparky in Zwolle en Sevenply in Rotterdam. Ook zijn ze op 25 mei te bestellen in de SNKRS app via de App Store of Google Play. De verwachting is dat de limited edition Chunky Dunky snel uitverkocht zal zijn, dus wees er snel bij.
Ook maken fans kans om de opvallende sneakers te winnen. Meer informatie hierover wordt bekend gemaakt via de social media kanalen van Ben & Jerry’s.
(PvWK)
De nieuwe hybride creatie in de Nike appstore
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- ijs
- sneaker
- samenwerking
- smaakvol
- exclusief
- Ben & Jerry’s
- merk
- Unilever
- Glasnost
- swoosh
- wereldwijd
- sneaker
- Nike
- Chunky Dunky
- collectors item
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- 'Actionkiller' Die Grenze opent in Amsterdam
- [retailmedia] MediaMarkt ingezet als non-endemic showroomals...
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go food wint gemak van...
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- AAlcoholvrij speciaalbier groeit door - 'grensshoppen' zet...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds:... 08-12-2025
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
- Limited Heineken-fles bij start... 04-12-2025
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go... 04-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: wat... 03-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




