Ben and Jerry’s en Nike brengen limited edition sneaker uit
- Food-en-retail
- 27 mei 2020 @ 11:53
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - InnovatieMarketingFood
- 27 mei 2020 @ 11:53
- Peter van Woensel Kooy
Ben & Jerry’s en Nike gaan een wereldwijde samenwerking aan. Niet voor een nieuwe smaak, maar voor een smaakvolle sneaker. De exclusief verkrijgbare sneaker heet Chunky Dunky en is in Nederland verkrijgbaar vanaf deze week.
De sneaker is een limited edition-uitvoering van de ‘Dunk Low’ sneaker van Nike SB. Het design bestaat uit een kleurrijke mix van print en texturen die rechtstreeks uit de Ben & Jerry’s ijssmaak Chunky Monkey lijken te komen. De prijs van de sneakers is rond de 100 euro. Bureau Glasnost tekende voor de PR.
Chunky Dunky zal verkrijgbaar zijn bij een beperkt aantal Nike SB retailers over de hele wereld. In Nederland zijn de sneakers sinds 23 mei te vinden bij Ben-G Skateshop in Amsterdam, Sparky in Zwolle en Sevenply in Rotterdam. Ook zijn ze op 25 mei te bestellen in de SNKRS app via de App Store of Google Play. De verwachting is dat de limited edition Chunky Dunky snel uitverkocht zal zijn, dus wees er snel bij.
Ook maken fans kans om de opvallende sneakers te winnen. Meer informatie hierover wordt bekend gemaakt via de social media kanalen van Ben & Jerry’s.
(PvWK)
De nieuwe hybride creatie in de Nike appstore
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- wereldwijd
- ijs
- sneaker
- exclusief
- Ben & Jerry’s
- sneaker
- Nike
- Chunky Dunky
- swoosh
- Unilever
- samenwerking
- smaakvol
- merk
- collectors item
- Glasnost
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Thuiswinkel Markt Monitor:... 19-03-2024
- [RMD24] Europese standaarden voor... 18-03-2024
- Albert Heijn brengt paasassortiment... 18-03-2024
- Albert Heijn zoekt klantervaringen... 15-03-2024
- Jumbo stopt met vleesstunts na... 15-03-2024
- NIQ Retail Spend Barometer:... 14-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing