[GfK] Dirk is beste supermarkt in kaas
- Food-en-retail
- 16 jul 2020 @ 10:27
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodOnderzoek
- 16 jul 2020 @ 10:27
- Peter van Woensel Kooy
Dirk is volgens het nieuwste Westland Kaasrapport van GfK de beste kaassupermarkt in de categorie zelfbediening geworden.
Een trotse Jeffrey Laan, categorymanager kaas bij retailketen Dirk: ‘Vorig jaar werden we tweede en ik had mezelf voorgenomen dat ik bij het volgende onderzoek als eerste uit de bus wilde komen. En dat is gelukt! Het afgelopen jaar hebben we flink geklust aan de categorie kaas: het kaasschap is anders en logischer ingedeeld.' Dat meldt Distrifood.
Dirks online prijzenkast
Researchbureau GfK heeft in het kader van het kaasonderzoek, in opdracht van Westland kaasspecialiteiten, 6000 consumenten gevraagd de kaasafdeling van hun supermarkt te beoordelen. De klanten gaven rapportcijfers op kwaliteit, aanbiedingen, prijzen, keuze, overzichtelijkheid, voorraad en de netheid van de afdeling. Dirk heeft overall de hoogste score gekregen, aldus het juryrapport. De supermarktketen deelt de winst donderdagochtend direct met zijn klanten via de nieuwsbrief en in de online ‘prijzenkast’ op Dirk.nl.
(bron: Distrifood, foto: Engin Akyurt, Pexels)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- kaasonderzoek
- kaasspecialiteiten
- kaasplank
- assortiment
- zuivel
- GfK
- marketing
- kaas
- Westland
- geluk
- categorymanager kaas
- Dirks online prijzenkast
- categorie
- Dirk
- opdracht
- researchbureau
- Jeffrey Laan
- voorgenomen
- Distrifood
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en vernieuwt winkel
- Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw geluid met r&b-icoon...
- Joost van den Berg van Dr. Oetker: 'Marketeers maken dingen...
- Unox luidt wintertijd te vroeg in
- Kruidvat doorbreekt taboe rond verzorgingsarmoede
- BenBits eerste partner van 'Stop the plastic chew'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- De nieuwe realiteit van retail:... 24-10-2025
- [marketeer 234] Martijn... 24-10-2025
- Goudwisselkantoor lanceert campagne... 23-10-2025
- Unilever past duurzaamheidsclaims... 23-10-2025
- Foodinfluencer Veggilaine en Oot... 23-10-2025
- Spar breidt bereik in petrolkanaal... 22-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes




