[GfK] Dirk is beste supermarkt in kaas

  • Food-en-retail
  • 16 jul 2020 @ 10:27
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodOnderzoek

Dirk is volgens het nieuwste Westland Kaasrapport van GfK de beste kaassupermarkt in de categorie zelfbediening geworden.

Een trotse Jeffrey Laan, categorymanager kaas bij retailketen Dirk: ‘Vorig jaar werden we tweede en ik had mezelf voorgenomen dat ik bij het volgende onderzoek als eerste uit de bus wilde komen. En dat is gelukt! Het afgelopen jaar hebben we flink geklust aan de categorie kaas: het kaasschap is anders en logischer ingedeeld.' Dat meldt Distrifood.

Dirks online prijzenkast
Researchbureau GfK heeft in het kader van het kaasonderzoek, in opdracht van Westland kaasspecialiteiten, 6000 consumenten gevraagd de kaasafdeling van hun supermarkt te beoordelen. De klanten gaven rapportcijfers op kwaliteit, aanbiedingen, prijzen, keuze, overzichtelijkheid, voorraad en de netheid van de afdeling. Dirk heeft overall de hoogste score gekregen, aldus het juryrapport. De supermarktketen deelt de winst donderdagochtend direct met zijn klanten via de nieuwsbrief en in de online ‘prijzenkast’ op Dirk.nl. 
(bron: Distrifood, foto: Engin Akyurt, Pexels)





Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken