[GfK] Dirk is beste supermarkt in kaas
- Food-en-retail
- 16 jul 2020 @ 10:27
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodOnderzoek
- 16 jul 2020 @ 10:27
- Peter van Woensel Kooy
Dirk is volgens het nieuwste Westland Kaasrapport van GfK de beste kaassupermarkt in de categorie zelfbediening geworden.
Een trotse Jeffrey Laan, categorymanager kaas bij retailketen Dirk: ‘Vorig jaar werden we tweede en ik had mezelf voorgenomen dat ik bij het volgende onderzoek als eerste uit de bus wilde komen. En dat is gelukt! Het afgelopen jaar hebben we flink geklust aan de categorie kaas: het kaasschap is anders en logischer ingedeeld.' Dat meldt Distrifood.
Dirks online prijzenkast
Researchbureau GfK heeft in het kader van het kaasonderzoek, in opdracht van Westland kaasspecialiteiten, 6000 consumenten gevraagd de kaasafdeling van hun supermarkt te beoordelen. De klanten gaven rapportcijfers op kwaliteit, aanbiedingen, prijzen, keuze, overzichtelijkheid, voorraad en de netheid van de afdeling. Dirk heeft overall de hoogste score gekregen, aldus het juryrapport. De supermarktketen deelt de winst donderdagochtend direct met zijn klanten via de nieuwsbrief en in de online ‘prijzenkast’ op Dirk.nl.
(bron: Distrifood, foto: Engin Akyurt, Pexels)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- GfK
- kaas
- researchbureau
- marketing
- voorgenomen
- categorymanager kaas
- zuivel
- geluk
- Westland
- kaasspecialiteiten
- Dirks online prijzenkast
- Jeffrey Laan
- assortiment
- categorie
- Distrifood
- opdracht
- Dirk
- kaasonderzoek
- kaasplank
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Lidl verrast met sterrestaurant voor iedereen
- Dijkhuizen aan marketingroer McDonald's - start nieuwe CMO in...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
- [column] The most terrible time of the year
- [column] Upfront: Het toppunt van #omdenken op 80m2
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in opkomst - AI schuift aan
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bahadoer eerste Nederlandse chef in... 22-12-2025
- Lidl verrast met sterrestaurant voor... 19-12-2025
- Horecava Trendrapport 2026 schetst... 18-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in... 17-12-2025
- Heineken daagt voice note-cultuur uit17-12-2025
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




