[GfK] Dirk is beste supermarkt in kaas
- Food-en-retail
- 16 jul 2020 @ 10:27
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodOnderzoek
- 16 jul 2020 @ 10:27
- Peter van Woensel Kooy
Dirk is volgens het nieuwste Westland Kaasrapport van GfK de beste kaassupermarkt in de categorie zelfbediening geworden.
Een trotse Jeffrey Laan, categorymanager kaas bij retailketen Dirk: ‘Vorig jaar werden we tweede en ik had mezelf voorgenomen dat ik bij het volgende onderzoek als eerste uit de bus wilde komen. En dat is gelukt! Het afgelopen jaar hebben we flink geklust aan de categorie kaas: het kaasschap is anders en logischer ingedeeld.' Dat meldt Distrifood.
Dirks online prijzenkast
Researchbureau GfK heeft in het kader van het kaasonderzoek, in opdracht van Westland kaasspecialiteiten, 6000 consumenten gevraagd de kaasafdeling van hun supermarkt te beoordelen. De klanten gaven rapportcijfers op kwaliteit, aanbiedingen, prijzen, keuze, overzichtelijkheid, voorraad en de netheid van de afdeling. Dirk heeft overall de hoogste score gekregen, aldus het juryrapport. De supermarktketen deelt de winst donderdagochtend direct met zijn klanten via de nieuwsbrief en in de online ‘prijzenkast’ op Dirk.nl.
(bron: Distrifood, foto: Engin Akyurt, Pexels)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- GfK
- voorgenomen
- assortiment
- kaasonderzoek
- Westland
- Jeffrey Laan
- kaas
- kaasspecialiteiten
- categorie
- opdracht
- zuivel
- Distrifood
- Dirks online prijzenkast
- kaasplank
- marketing
- geluk
- Dirk
- categorymanager kaas
- researchbureau
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn kiest Jeroen van Koningsbrugge als nieuwe...
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers - Head of Marketing Podimo
- Horroriconen komen samen op Fanta Halloween verpakkingen
- [column] Zo raakt je duurzaamheidsboodschap wél: menselijkheid...
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Breaking: Deen Jesper Højer is... 17-09-2025
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
- Intergamma lanceert... 16-09-2025
- Primeur in Haarlem: eerste... 15-09-2025
- Dirk haakt stevig in op Prinsjesdag... 15-09-2025
- Dumfries helpt tieners leren... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes