Albert Heijn en BP starten uitrol AH to go naar ruim 100 tankstations
- Food-en-retail
- 21 sep 2021 @ 08:32
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - DistributieWinkelen
- 21 sep 2021 @ 08:32
- Peter van Woensel Kooy
De uitrol van Albert Heijn to go op British Petroleum-tankstations in Nederland start deze week met de opening van BP Vliete aan de A58 bij het Zeeuwse Krabbendijke. Het plan is om dit jaar nog eens veertien BP-pompen om te bouwen, gevolgd door ruim 80 BP tankstations in 2022.
Hiermee breiden Albert Heijn en BP hun samenwerking uit naar ruim 100 tankstations verspreid over heel het land. Klanten kunnen hier terecht voor lekker, vers eten en drinken voor onderweg.
De samenwerking is het vervolg op de eerdere succesvolle proef van BP en Albert Heijn. Met de opening van BP Vliete, hebben inmiddels tien BP tankstations een Albert Heijn to go. Tot het einde van dit jaar komt hier iedere week een AH to go bij, wat het totaal aantal eind 2021 op 24 locaties brengt.
Nog lekkerder eten en drinken voor onderweg
De mooie combinatie van specifieke kennis en jarenlange ervaring van Albert Heijn en BP op hun eigen vakgebied, zorgt voor nog lekkerder eten en drinken voor onderweg: met een vers assortiment dat helemaal is toegespitst op de wensen van de weggebruiker. De Albert Heijn to go winkel bij BP biedt de weggebruiker een grote keuze aan ter plekke vers bereid eten – warm en koud op bestelling – en drinken voor onderweg, zoals koffie van baristakwaliteit, belegde broodjes, salades, croissants, snacks en verse vruchten- en groentesappen. Uiteraard vinden klanten er ook nog steeds de vertrouwde autoproducten, zoals Castrol motorolie en ruitensproeiervloeistof.
Convenience aanbod
De samenwerking met BP sluit volgens de partners naadloos aan op de ambitie van Albert Heijn om er altijd en overal te zijn voor klanten: om de hoek en onderweg, zoals op treinstations, hogescholen, ziekenhuizen én bij tankstations. Voor BP draagt de samenwerking met Albert Heijn bij aan de uitvoering van haar strategie 'om het convenience aanbod wereldwijd te herdefiniëren en uit te breiden – en weggebruikers daarmee alles te bieden wat zij nodig hebben op goed bereikbare locaties met ruime openingstijden'.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- 'Actionkiller' Die Grenze opent in Amsterdam
- [retailmedia] MediaMarkt ingezet als non-endemic showroomals...
- Lidl lanceert Let’s Grow: nieuw platform geeft vrouwelijke...
- AAlcoholvrij speciaalbier groeit door - 'grensshoppen' zet...
- Fritz-kola start bewustwordingscampagne tegen overconsumptie
- Lynn Trum (Nederlandse Loterij): 'Sterke merken durven keuzes...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
- Limited Heineken-fles bij start... 04-12-2025
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go... 04-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: wat... 03-12-2025
- Fritz-kola start... 01-12-2025
- 'Actionkiller' Die Grenze opent in... 01-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




