Albert Heijn start pfas-vrije pannenspaaractie
- Food-en-retail
- 22 sep 2023 @ 11:41
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 22 sep 2023 @ 11:41
- Sjaak Hoogkamer
Deze herfst kunnen klanten van Albert Heijn sparen voor pfas-vrije pannen van GreenPan, gemaakt van gerecyclede materialen.
Om te voorkomen dat oude pannen bij het restafval belanden, kunnen klanten extra zegels verdienen door tijdens deze actie hun oude pannen in te leveren. Daarnaast inspireert Albert Heijn klanten om met de nieuwe pannen van topkwaliteit allerlei heerlijke herfstgerechten te bereiden en op een gemakkelijke en lekkere manier met het seizoen mee te koken.
Vanaf maandag 25 september biedt Albert Heijn klanten de mogelijkheid om oude pannen op een verantwoorde manier weg te gooien en er bovendien iets moois voor terug te krijgen.
Een oude pan levert namelijk 15 pannenzegels op die ingezet kunnen worden om nieuwe pannen van GreenPan te sparen. Het aanbod bestaat uit kook- en koekenpannen, een stomer, een tajinedeksel en een gourmetstel. Deze pannen van topkwaliteit zijn gemaakt van gerecycled aluminium en rvs en de antiaanbaklaag op de koekenpannen is volledig pfas-vrij.
Albert Heijn heeft voor het inzamelen van de oude pannen een samenwerking opgezet met recycle-bedrijf Renewi, die de oude pannen verwerkt en ervoor zorgt dat hiervan grondstoffen worden gemaakt voor nieuwe producten.
Johan van der Zanden, directeur marketing en communicatie: ‘Met deze inruilactie maakt Albert Heijn het mogelijk voor klanten om op een makkelijke manier bij te dragen aan de circulaire economie.’
Albert Heijn combineert de spaar- en inzamelactie met een herfstcampagne om klanten op verschillende manieren te inspireren om gevarieerd te koken. Ze heeft voor deze herfst speciale verspakketten ontwikkeld om klanten te inspireren om met heerlijke herfstproducten aan de slag te gaan.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
- Veggies First: van bijgerecht naar... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers