Albert Heijn start pfas-vrije pannenspaaractie
- Food-en-retail
- 22 sep 2023 @ 11:41
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 22 sep 2023 @ 11:41
- Sjaak Hoogkamer
Deze herfst kunnen klanten van Albert Heijn sparen voor pfas-vrije pannen van GreenPan, gemaakt van gerecyclede materialen.
Om te voorkomen dat oude pannen bij het restafval belanden, kunnen klanten extra zegels verdienen door tijdens deze actie hun oude pannen in te leveren. Daarnaast inspireert Albert Heijn klanten om met de nieuwe pannen van topkwaliteit allerlei heerlijke herfstgerechten te bereiden en op een gemakkelijke en lekkere manier met het seizoen mee te koken.
Vanaf maandag 25 september biedt Albert Heijn klanten de mogelijkheid om oude pannen op een verantwoorde manier weg te gooien en er bovendien iets moois voor terug te krijgen.
Een oude pan levert namelijk 15 pannenzegels op die ingezet kunnen worden om nieuwe pannen van GreenPan te sparen. Het aanbod bestaat uit kook- en koekenpannen, een stomer, een tajinedeksel en een gourmetstel. Deze pannen van topkwaliteit zijn gemaakt van gerecycled aluminium en rvs en de antiaanbaklaag op de koekenpannen is volledig pfas-vrij.
Albert Heijn heeft voor het inzamelen van de oude pannen een samenwerking opgezet met recycle-bedrijf Renewi, die de oude pannen verwerkt en ervoor zorgt dat hiervan grondstoffen worden gemaakt voor nieuwe producten.
Johan van der Zanden, directeur marketing en communicatie: ‘Met deze inruilactie maakt Albert Heijn het mogelijk voor klanten om op een makkelijke manier bij te dragen aan de circulaire economie.’
Albert Heijn combineert de spaar- en inzamelactie met een herfstcampagne om klanten op verschillende manieren te inspireren om gevarieerd te koken. Ze heeft voor deze herfst speciale verspakketten ontwikkeld om klanten te inspireren om met heerlijke herfstproducten aan de slag te gaan.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- 'Actionkiller' Die Grenze opent in Amsterdam
- Sinterklaascampagne van Raak zoomt in op online gedrag
- [marketeer 238] Josje Geluk - founder Luck Bag: 'Marketing...
- [marketeer 237] Patricia Douma - marcombazin Dopper: 'Wij zijn...
- [retailmedia] MediaMarkt ingezet als non-endemic showroomals...
- Lidl lanceert Let’s Grow: nieuw platform geeft vrouwelijke...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] Kerst 2025: wat... 03-12-2025
- Fritz-kola start... 01-12-2025
- 'Actionkiller' Die Grenze opent in... 01-12-2025
- [marketeer 238] Josje Geluk -... 28-11-2025
- [retailmedia] MediaMarkt ingezet als... 27-11-2025
- AAlcoholvrij speciaalbier groeit... 27-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




