La Place lanceert campagne met tv-kok Nick Toet

- Food-en-retail
- 7 jun 2024 @ 08:21
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 7 jun 2024 @ 08:21
- Michiel van Zaane
Restaurantketen La Place, dat als onafhankelijke organisatie verder gaat, heeft een campagne gelanceerd met kok en tv-presentator Nick Toet. De foodserviceformule en de kok gaan op pad om Nederland voor een betere “break” te laten kiezen.
In de Good Truck, een met verse kruiden en groenten uitgedoste food truck, reist Nick Toet het land door om mensen op basis van het La Place menu beter te laten eten. In een vierdelige mini contentserie, ontwikkeld in samenwerking met de Amsterdamse bureaus Neew en Toko the Agency, is op het Instagram en YouTube-kanaal van La Place te volgen hoe hij voorbijgangers inspireert gezondere en voedzame keuzes te maken. De serie start in de eerste week van juni, met in de eerste aflevering aandacht voor het ontbijt.
Nick Toet: ‘Ontbijten. Iedereen doet dat altijd super gehaast en denkt er helemaal niet over na of erger nog: we slaan het over. Laten we dat koppie van ons nou eens gebruiken, want het is misschien wel de belangrijkste maaltijd van de dag. En als je dan wel een ontbijt maakt met die heerlijke klauwen van je, dan is het bijna altijd die saaie, oude boterham. Dat kan veel beter! Samen met La Place ga ik je dit jaar laten zien hoe je van jouw eetmomenten betere, gezondere en leukere breaks maakt voor dat lekkere bekkie van je. Eten maken voor je zieltje, lekker man.’
Rogier van Duivenbooden, commercieel directeur bij La Place: ‘Bij La Place draait het om goed eten én genieten. Daar hebben we in Nederland nog wel wat te winnen, of het nou gaat om smaak, versheid, gezondheid of vernieuwing. Zeker als we onderweg zijn. Met Nick Toet hebben we de perfecte match gevonden om Nederland te laten zien dat een snelle break ook absoluut een goede en gezonde break kan zijn.’
Voor iedereen
Met de campagne wil La Place vooral laten zien er voor iedereen te zijn, op elk moment van de dag. La Place wil vers en ambachtelijk eten bereikbaar maken voor een brede doelgroep van bewuste levensgenieters. Het aanbieden van een duurzamer en gezonder assortiment zal hierin dit jaar een belangrijke rol spelen. In het najaar worden meerdere initiatieven gelanceerd die het assortiment verder verduurzamen.
Naast Neew en Toko the Agency is Ace | Fitzgerald als purpose driven communicatiebureau betrokken bij het uitrollen van de nieuwe merkbeloftes en bijbehorende campagne van La Place.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en ‘Tranquilo’
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- René Repko tijdelijk aan het roer... 11-07-2025
- Koninklijke Eru smelt erfgoed en... 11-07-2025
- [marketeer 227] Ragna Hes en Kees... 11-07-2025
- Louise Picquet van Kellanova:... 11-07-2025
- Snackmerk Rewind onthult maïschips... 10-07-2025
- ACM waarschuwt: winkeliers moeten... 10-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers