La Place lanceert campagne met tv-kok Nick Toet

La Place lanceert campagne met tv-kok Nick Toet
  • Food-en-retail
  • 7 jun 2024 @ 08:21
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Restaurantketen La Place, dat als onafhankelijke organisatie verder gaat, heeft een campagne gelanceerd met kok en tv-presentator Nick Toet. De foodserviceformule en de kok gaan op pad om Nederland voor een betere “break” te laten kiezen.

 In de Good Truck, een met verse kruiden en groenten uitgedoste food truck, reist Nick Toet het land door om mensen op basis van het La Place menu beter te laten eten. In een vierdelige mini contentserie, ontwikkeld in samenwerking met de Amsterdamse bureaus Neew en Toko the Agency, is op het Instagram en YouTube-kanaal van La Place te volgen hoe hij voorbijgangers inspireert gezondere en voedzame keuzes te maken. De serie start in de eerste week van juni, met in de eerste aflevering aandacht voor het ontbijt.

Nick Toet: ‘Ontbijten. Iedereen doet dat altijd super gehaast en denkt er helemaal niet over na of erger nog: we slaan het over. Laten we dat koppie van ons nou eens gebruiken, want het is misschien wel de belangrijkste maaltijd van de dag. En als je dan wel een ontbijt maakt met die heerlijke klauwen van je, dan is het bijna altijd die saaie, oude boterham. Dat kan veel beter! Samen met La Place ga ik je dit jaar laten zien hoe je van jouw eetmomenten betere, gezondere en leukere breaks maakt voor dat lekkere bekkie van je. Eten maken voor je zieltje, lekker man.’ 

 Rogier van Duivenbooden, commercieel directeur bij La Place: ‘Bij La Place draait het om goed eten én genieten. Daar hebben we in Nederland nog wel wat te winnen, of het nou gaat om smaak, versheid, gezondheid of vernieuwing. Zeker als we onderweg zijn. Met Nick Toet hebben we de perfecte match gevonden om Nederland te laten zien dat een snelle break ook absoluut een goede en gezonde break kan zijn.’

Voor iedereen
Met de campagne wil La Place vooral laten zien er voor iedereen te zijn, op elk moment van de dag. La Place wil vers en ambachtelijk eten bereikbaar maken voor een brede doelgroep van bewuste levensgenieters. Het aanbieden van een duurzamer en gezonder assortiment zal hierin dit jaar een belangrijke rol spelen. In het najaar worden meerdere initiatieven gelanceerd die het assortiment verder verduurzamen.

Naast Neew en Toko the Agency is Ace | Fitzgerald als purpose driven communicatiebureau betrokken bij het uitrollen van de nieuwe merkbeloftes en bijbehorende campagne van La Place.

Eerder deze week maakten Jumbo en La Place bekend zelfstandig verder te gaan, zonder het huidige moederbedrijf Jumbo.

Michiel van Zaane

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken