[podcast] Ard Malenstein over de toekomst van IJsvogel Retail
- Food-en-retail
- 22 jul 2020 @ 08:19
- Link
-
Dirk Mulder
Sector Banker Trade en Retail
ING - PodcastMarketing
- 22 jul 2020 @ 08:19
- Dirk Mulder
Luister hier naar de podcast van ING Sector Banker Dirk Mulder waarin hij Ard Malenstein interviewt. IJsvogel Retail is bekend van merken als Pets Place en Boerenbond. Ard vertelt ons over de impact van corona, de rol van digitalisering en platformen en hoe dit invloed heeft op de toekomst van IJsvogel Retail.
IJsvogel Retail is eigenaar is van de formules #PetsPlace en #Boerenbond. Pets Place is met 134 winkels de grootste dierenspeciaalzaak van Nederland. Boerenbond is expert op het gebied van tuin en buitenleven. De Boerenbond formule heeft 67 winkels in Zuid-Nederland, altijd in combinatie met de Pets Place formule. En natuurlijk hebben beide winkelketens een online webshop. Vanuit het hoofdkantoor en distributiecentrum in Ede worden daarnaast ook nog 800 groothandelsklanten in de Benelux bevoorraad op het gebied van tuin- en dierassortiment.
In deze podcast ga ik in gesprek Ard (foto boven) over de uitdagingen in deze coronatijd en de veranderingen in de retail. Ik nodig je van harte uit deze podcast te beluisteren en hoor graag wat je er van vindt!
Dank Ard voor dit leuke gesprek. Dank ook aan mijn collega Tim Vree Egberts voor het samenstellen van deze podcast. Beluister 'm via het Soundcloud-venster hieronder op MarketingTribune.
-
Dirk Mulder
- Werkt bij: ING
- Functie: Sector Banker Trade en Retail
- Website:https://www.ing.com/nl.htm
- Profiel »
- interview
- Pets Place
- ING
- ogel Retail
- Ard Malenstein
- Dirk Mulder
- toekomst
- invloed
- Boerenbond
- digitalisering
- platform
- merken
- Sector Banker
- IJsvogel Retail
- podcast
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
- Kruidvat versterkt beautypositionering
- Albert Heijn zet tech in tegen voedselverspilling
- Fritz-kola introduceert Mischmasch in Nederland
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K taplocaties in Europa
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- DPG Media en Albert Heijn lanceren... 18-09-2025
- Start pilot 'De Betere Kantine' 18-09-2025
- Breaking: Deen Jesper Højer is... 17-09-2025
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
- Intergamma lanceert... 16-09-2025
- Primeur in Haarlem: eerste... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes