[podcast] Ard Malenstein over de toekomst van IJsvogel Retail
- Food-en-retail
- 22 jul 2020 @ 08:19
- Link
-
Dirk Mulder
Sector Banker Trade en Retail
ING - PodcastMarketing
- 22 jul 2020 @ 08:19
- Dirk Mulder
Luister hier naar de podcast van ING Sector Banker Dirk Mulder waarin hij Ard Malenstein interviewt. IJsvogel Retail is bekend van merken als Pets Place en Boerenbond. Ard vertelt ons over de impact van corona, de rol van digitalisering en platformen en hoe dit invloed heeft op de toekomst van IJsvogel Retail.
IJsvogel Retail is eigenaar is van de formules #PetsPlace en #Boerenbond. Pets Place is met 134 winkels de grootste dierenspeciaalzaak van Nederland. Boerenbond is expert op het gebied van tuin en buitenleven. De Boerenbond formule heeft 67 winkels in Zuid-Nederland, altijd in combinatie met de Pets Place formule. En natuurlijk hebben beide winkelketens een online webshop. Vanuit het hoofdkantoor en distributiecentrum in Ede worden daarnaast ook nog 800 groothandelsklanten in de Benelux bevoorraad op het gebied van tuin- en dierassortiment.
In deze podcast ga ik in gesprek Ard (foto boven) over de uitdagingen in deze coronatijd en de veranderingen in de retail. Ik nodig je van harte uit deze podcast te beluisteren en hoor graag wat je er van vindt!
Dank Ard voor dit leuke gesprek. Dank ook aan mijn collega Tim Vree Egberts voor het samenstellen van deze podcast. Beluister 'm via het Soundcloud-venster hieronder op MarketingTribune.
-
Dirk Mulder
- Werkt bij: ING
- Functie: Sector Banker Trade en Retail
- Website:https://www.ing.com/nl.htm
- Profiel »
- IJsvogel Retail
- Sector Banker
- Ard Malenstein
- merken
- podcast
- Boerenbond
- ogel Retail
- platform
- Dirk Mulder
- digitalisering
- toekomst
- invloed
- ING
- interview
- Pets Place
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Dijkhuizen aan marketingroer McDonald's - start nieuwe CMO in...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van merken met een...
- [column] The most terrible time of the year
- [column] Upfront: Het toppunt van #omdenken op 80m2
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Lidl verrast met sterrestaurant voor... 19-12-2025
- Horecava Trendrapport 2026 schetst... 18-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in... 17-12-2025
- Heineken daagt voice note-cultuur uit17-12-2025
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




