[podcast] Ard Malenstein over de toekomst van IJsvogel Retail
- Food-en-retail
- 22 jul 2020 @ 08:19
- Link
-
Dirk Mulder
Sector Banker Trade en Retail
ING - PodcastMarketing
- 22 jul 2020 @ 08:19
- Dirk Mulder
Luister hier naar de podcast van ING Sector Banker Dirk Mulder waarin hij Ard Malenstein interviewt. IJsvogel Retail is bekend van merken als Pets Place en Boerenbond. Ard vertelt ons over de impact van corona, de rol van digitalisering en platformen en hoe dit invloed heeft op de toekomst van IJsvogel Retail.
IJsvogel Retail is eigenaar is van de formules #PetsPlace en #Boerenbond. Pets Place is met 134 winkels de grootste dierenspeciaalzaak van Nederland. Boerenbond is expert op het gebied van tuin en buitenleven. De Boerenbond formule heeft 67 winkels in Zuid-Nederland, altijd in combinatie met de Pets Place formule. En natuurlijk hebben beide winkelketens een online webshop. Vanuit het hoofdkantoor en distributiecentrum in Ede worden daarnaast ook nog 800 groothandelsklanten in de Benelux bevoorraad op het gebied van tuin- en dierassortiment.
In deze podcast ga ik in gesprek Ard (foto boven) over de uitdagingen in deze coronatijd en de veranderingen in de retail. Ik nodig je van harte uit deze podcast te beluisteren en hoor graag wat je er van vindt!
Dank Ard voor dit leuke gesprek. Dank ook aan mijn collega Tim Vree Egberts voor het samenstellen van deze podcast. Beluister 'm via het Soundcloud-venster hieronder op MarketingTribune.
-
Dirk Mulder
- Werkt bij: ING
- Functie: Sector Banker Trade en Retail
- Website:https://www.ing.com/nl.htm
- Profiel »
- Boerenbond
- Dirk Mulder
- ogel Retail
- Pets Place
- invloed
- merken
- podcast
- IJsvogel Retail
- ING
- Ard Malenstein
- digitalisering
- platform
- interview
- toekomst
- Sector Banker
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Eén swipe mixt twee bonensoorten: Philips Baristina promoot...
- Dirk krijgt hoogste score in YouGov / Distrifood-rapport
- Krekels op het menu: Kriket komt naar Nederland
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
- Veggies First: van bijgerecht naar... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers