[podcast] Ard Malenstein over de toekomst van IJsvogel Retail
- Food-en-retail
- 22 jul 2020 @ 08:19
- Link
-
Dirk Mulder
Sector Banker Trade en Retail
ING - PodcastMarketing
- 22 jul 2020 @ 08:19
- Dirk Mulder
Luister hier naar de podcast van ING Sector Banker Dirk Mulder waarin hij Ard Malenstein interviewt. IJsvogel Retail is bekend van merken als Pets Place en Boerenbond. Ard vertelt ons over de impact van corona, de rol van digitalisering en platformen en hoe dit invloed heeft op de toekomst van IJsvogel Retail.
IJsvogel Retail is eigenaar is van de formules #PetsPlace en #Boerenbond. Pets Place is met 134 winkels de grootste dierenspeciaalzaak van Nederland. Boerenbond is expert op het gebied van tuin en buitenleven. De Boerenbond formule heeft 67 winkels in Zuid-Nederland, altijd in combinatie met de Pets Place formule. En natuurlijk hebben beide winkelketens een online webshop. Vanuit het hoofdkantoor en distributiecentrum in Ede worden daarnaast ook nog 800 groothandelsklanten in de Benelux bevoorraad op het gebied van tuin- en dierassortiment.
In deze podcast ga ik in gesprek Ard (foto boven) over de uitdagingen in deze coronatijd en de veranderingen in de retail. Ik nodig je van harte uit deze podcast te beluisteren en hoor graag wat je er van vindt!
Dank Ard voor dit leuke gesprek. Dank ook aan mijn collega Tim Vree Egberts voor het samenstellen van deze podcast. Beluister 'm via het Soundcloud-venster hieronder op MarketingTribune.
-
Dirk Mulder
- Werkt bij: ING
- Functie: Sector Banker Trade en Retail
- Website:https://www.ing.com/nl.htm
- Profiel »
- Sector Banker
- Dirk Mulder
- digitalisering
- ING
- toekomst
- interview
- podcast
- merken
- Ard Malenstein
- ogel Retail
- IJsvogel Retail
- Boerenbond
- invloed
- Pets Place
- platform
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing