Parool brengt nieuws via schermen JCDecaux

Parool brengt nieuws via schermen JCDecaux
  • Media
  • 24 jan 2019 @ 10:28
  • 9673 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • NieuwsmediaDagbladenReclameJournalistiekOutdoor

Nieuws van Het Parool is vanaf deze week live te lezen op digitale schermen door heel Amsterdam. Via het Métropole-netwerk toont Het Parool voortaan tijdens elke ochtend- en avondspits het laatste nieuws.

Het Parool zal vanaf nu elke ochtend- en avondspits de stad voorzien van de belangrijkste headlines. De content is dagelijks van 08:00 uur tot 11:00 uur en van 17:00 uur tot 20:00 uur te checken via het Métropole-netwerk. Op basis van een RSS-feed zal het meest recente belangrijke nieuws zichtbaar zijn op deze digitale mupi’s verspreid over de stad.

Fietsend achter het Centraal Station of wachtend op de tram bij het Leidseplein kan men vanaf nu het laatste nieuws uit Het Parool meepakken. Wie is er gekozen als jongerenburgermeester, hoe verloopt het Holleeder-proces en zal de spanning op de huizenmarkt eindelijk afnemen?

Lokaal én wereldnieuws

Het Parool voorziet voorbijgangers van zowel lokale als wereldwijde nieuwsflitsen. Een selectie aan onderwerpen zal in de spitsuren zichtbaar zijn. De schermen zijn altijd up-to-date en brengt het nieuws van Parool.nl op een toegankelijke manier naar buiten.

'Lezers van Het Parool zijn gewend om het nieuws uit Amsterdam en de wereld eromheen te lezen op papier, tablet of smartphone', zegt Robin Hoolwerf, brandmanager van Het Parool. 'Vanaf deze week brengen wij het nieuws ook groter via het netwerk van JCDecaux. Wij zijn erg trots op deze unieke samenwerking en het feit dat we de Amsterdammer ook onderweg voorzien van de belangrijkste headlines.'

De samenwerking draagt niet alleen bij aan de innovatieve ontwikkelingen binnen Het Parool en JCDecaux, maar is ook een nieuwe vorm van gemak voor de inwoners en bezoekers van Amsterdam.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken