DPG Media Nederland presenteert 'dreamteam'
- Media
- 13 jul 2020 @ 10:10
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Uitgevers
- 13 jul 2020 @ 10:10
- Sjaak Hoogkamer
DPG Media is na de overname van Sanoma Media Netherlands direct gestart met het opstellen van integratieplannen met als onderdeel een nieuwe managementstructuur.
De strategie van het mediabedrijf is om te blijven bouwen aan een succesvol organisatie diepgeworteld in deze vergaande gedigitaliseerde samenleving. Erik Roddenhof, CEO DPG Media / CEO DPG Media Nederland: ‘De merken van DPG Media informeren, inspireren en entertainen dagelijks miljoenen consumenten. Hetgeen in het DNA van onze sterke merken zit. De focus ligt op het vasthouden van het succes, het verder laten groeien en uitbouwen van online services en het bundelen van krachten.’
DPG Media heeft nieuwe managementstructuur na overname Sanoma Media Netherlands
Het nieuwe managementteam van DPG Media Nederland bestaat uit: Erik Roddenhof (CEO), Bert Willemsen (B2C), Lauren van der Heijden (B2B), Stefan Havik (Digital & Data), Philippe Remarque (Selectieve Nieuws Media), Erik van Gruijthuijsen (Brede (Nieuws) Media), Joyce Nieuwenhuijs (Magazines), Lauri Koop (Online Services), Teun van der Vorm (ICT), Melanie van Hemert (HR), Esther Hovis (Finance), Marc van Breda (Legal), Rudy Bertels (Operations) en Adil Bouchmal (Strategy & Integration).
RoddenHof: ‘Dit managementteam is voor mij een dreamteam. Een team van mensen met een grote passie voor media, met een enorme hoeveelheid kennis en vooral heel veel ambitie en drive. Het is een eer voor mij om hen te mogen aansturen. Dit team geeft veel vertrouwen voor de toekomst, waarin we het nog ontzettend druk krijgen om al onze ambities waar te maken. Er is veel te doen en de digitalisering raast door.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
- Abovo, gouden partner RMD: Wij... 24-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing