DPG Media Nederland presenteert 'dreamteam'

DPG Media Nederland presenteert 'dreamteam'
  • Media
  • 13 jul 2020 @ 10:10
  • 11356 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Uitgevers

DPG Media is na de overname van Sanoma Media Netherlands direct gestart met het opstellen van integratieplannen met als onderdeel een nieuwe managementstructuur.

De strategie van het mediabedrijf is om te blijven bouwen aan een succesvol organisatie  diepgeworteld in deze vergaande gedigitaliseerde samenleving. Erik Roddenhof, CEO DPG Media / CEO DPG Media Nederland: ‘De merken van DPG Media informeren, inspireren en entertainen dagelijks miljoenen consumenten. Hetgeen in het DNA van onze sterke merken zit. De focus ligt op het vasthouden van het succes, het verder laten groeien en uitbouwen van online services en het bundelen van krachten.’

DPG Media heeft nieuwe managementstructuur na overname Sanoma Media Netherlands

Het nieuwe managementteam van DPG Media Nederland bestaat uit: Erik Roddenhof (CEO), Bert Willemsen (B2C), Lauren van der Heijden (B2B), Stefan Havik (Digital & Data), Philippe Remarque (Selectieve Nieuws Media), Erik van Gruijthuijsen (Brede (Nieuws) Media), Joyce Nieuwenhuijs (Magazines), Lauri Koop (Online Services), Teun van der Vorm (ICT), Melanie van Hemert (HR), Esther Hovis (Finance), Marc van Breda (Legal), Rudy Bertels (Operations) en Adil Bouchmal (Strategy & Integration). 

RoddenHof: ‘Dit managementteam is voor mij een dreamteam. Een team van mensen met een grote passie voor media, met een enorme hoeveelheid kennis en vooral heel veel ambitie en drive. Het is een eer voor mij om hen te mogen aansturen. Dit team geeft veel vertrouwen voor de toekomst, waarin we het nog ontzettend druk krijgen om al onze ambities waar te maken. Er is veel te doen en de digitalisering raast door.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken