TVgids.nl is Website van het Jaar in de categorie 'Media, TV en Film'
- Media
- 10 dec 2021 @ 10:09
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - UitgeversAwards
- 10 dec 2021 @ 10:09
- Peter van Woensel Kooy
'De slingers en ballonnen zijn uit de kast, want het is officieel', meldt uitgeverij Bindinc. Hun titel TVgids.nl is Website van het Jaar in de categorie 'Media, TV en Film'. Timing kreeg de beste overall vote.
'Dankzij alle stemmers mogen wij deze bijzondere en eervolle titel een heel jaar dragen', reageert ceo Gabrielle de Jong namens Bindinc. 'En er is meer goed nieuws, want binnenkort komen we met een mooie update voor web én app. Streaming films en series zijn nu al onderdeel van TVgids.nl maar wij gaan er nog meer aandacht aan besteden. Van Netflix tot Videoland, van Disney+ tot NPO Start, en meer.'
Publieksprijs
De titel is een initiatief van Websitevhjaar.nl. Ruim 450.000 stemmen zijn er volgens de organisatoren uitgebracht. 'Timing is door het Nederlandse publiek verkozen tot álgemene Website van het Jaar 2021. Timing kreeg van de stemmers de beste overall kwaliteitsbeoordelingen en ging er vandoor met de titel.' Deze publieksprijs wordt jaarlijks uitgereikt aan de beste websites van Nederland in meerdere categorieën. Eerdere winnaars zijn onder andere Simpel, PSV, Buienradar, Radar, Politie.nl, Pricewatch, Beter Spellen, AFAS Personal en Google. De verkiezing is een initiatief van Multiscope. Hier het complete overzicht van 2021.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- app
- TVgids.nl
- websitevhjaar.nl
- Timing
- series
- Bindinc
- streaming
- Gabrielle de Jong
- films
- award
- Multiscope
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als Nederlands modeblad
- Onderzoek PepsiCo bevestigt merkimpact via Fast-kanalen Talpa
- Ad Alliance en RTL testen nieuwe Split Screen-reclamevorm
- Mediabedrijven vrezen forse klap door Google's nieuwe AI modus
- Stichtingen borgen onafhankelijkheid NU.nl en RTL Nieuws
- Charelle Akihary over de digitale omslag van de NPO
Laatste Nieuws
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes