TVgids.nl is Website van het Jaar in de categorie 'Media, TV en Film'
- Media
- 10 dec 2021 @ 10:09
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - UitgeversAwards
- 10 dec 2021 @ 10:09
- Peter van Woensel Kooy
'De slingers en ballonnen zijn uit de kast, want het is officieel', meldt uitgeverij Bindinc. Hun titel TVgids.nl is Website van het Jaar in de categorie 'Media, TV en Film'. Timing kreeg de beste overall vote.
'Dankzij alle stemmers mogen wij deze bijzondere en eervolle titel een heel jaar dragen', reageert ceo Gabrielle de Jong namens Bindinc. 'En er is meer goed nieuws, want binnenkort komen we met een mooie update voor web én app. Streaming films en series zijn nu al onderdeel van TVgids.nl maar wij gaan er nog meer aandacht aan besteden. Van Netflix tot Videoland, van Disney+ tot NPO Start, en meer.'
Publieksprijs
De titel is een initiatief van Websitevhjaar.nl. Ruim 450.000 stemmen zijn er volgens de organisatoren uitgebracht. 'Timing is door het Nederlandse publiek verkozen tot álgemene Website van het Jaar 2021. Timing kreeg van de stemmers de beste overall kwaliteitsbeoordelingen en ging er vandoor met de titel.' Deze publieksprijs wordt jaarlijks uitgereikt aan de beste websites van Nederland in meerdere categorieën. Eerdere winnaars zijn onder andere Simpel, PSV, Buienradar, Radar, Politie.nl, Pricewatch, Beter Spellen, AFAS Personal en Google. De verkiezing is een initiatief van Multiscope. Hier het complete overzicht van 2021.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- app
- streaming
- websitevhjaar.nl
- Bindinc
- films
- Multiscope
- award
- TVgids.nl
- Timing
- Gabrielle de Jong
- series
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van vertrouwde media
- Aanzienlijke stijging in positieve houding met de kracht van...
- [column] Welkom in het midfunnel tijdperk
- Short-form kan de basis vormen voor jouw nieuwe IP - zo werkt...
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij beste 'Dagelijkse podcast'
- [column] Quiet culture Waarom Gen Z voor rust en regie gaat
Laatste Nieuws
- Makers Oogappels benoemd tot Vriend... 19-11-2025
- Talpa Media verbindt versnipperd... 18-11-2025
- Short-form kan de basis vormen voor... 12-11-2025
- Aanzienlijke stijging in positieve... 10-11-2025
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van... 07-11-2025
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij... 06-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

