TVgids.nl is Website van het Jaar in de categorie 'Media, TV en Film'
- Media
- 10 dec 2021 @ 10:09
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - UitgeversAwards
- 10 dec 2021 @ 10:09
- Peter van Woensel Kooy
'De slingers en ballonnen zijn uit de kast, want het is officieel', meldt uitgeverij Bindinc. Hun titel TVgids.nl is Website van het Jaar in de categorie 'Media, TV en Film'. Timing kreeg de beste overall vote.
'Dankzij alle stemmers mogen wij deze bijzondere en eervolle titel een heel jaar dragen', reageert ceo Gabrielle de Jong namens Bindinc. 'En er is meer goed nieuws, want binnenkort komen we met een mooie update voor web én app. Streaming films en series zijn nu al onderdeel van TVgids.nl maar wij gaan er nog meer aandacht aan besteden. Van Netflix tot Videoland, van Disney+ tot NPO Start, en meer.'
Publieksprijs
De titel is een initiatief van Websitevhjaar.nl. Ruim 450.000 stemmen zijn er volgens de organisatoren uitgebracht. 'Timing is door het Nederlandse publiek verkozen tot álgemene Website van het Jaar 2021. Timing kreeg van de stemmers de beste overall kwaliteitsbeoordelingen en ging er vandoor met de titel.' Deze publieksprijs wordt jaarlijks uitgereikt aan de beste websites van Nederland in meerdere categorieën. Eerdere winnaars zijn onder andere Simpel, PSV, Buienradar, Radar, Politie.nl, Pricewatch, Beter Spellen, AFAS Personal en Google. De verkiezing is een initiatief van Multiscope. Hier het complete overzicht van 2021.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- websitevhjaar.nl
- Gabrielle de Jong
- streaming
- award
- Multiscope
- TVgids.nl
- series
- films
- Timing
- Bindinc
- app
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- De Telegraaf bereikt meer lezers dankzij digitale editie
- Neuro-onderzoek bevestigt kracht van gecombineerde tv- en...
- EW Magazine lanceert positioneringscampagne 'Zuurstof tot...
- Q&A onderzoekt onmisbaarheid retailformules
- [onderzoek] 'Gaming krachtig medium binnen...
- Mediatrends: online mediaconsumptie blijft groeien
Laatste Nieuws
- Screenforce lanceert SpotDeli:... 19-03-2025
- Warc Media 100: WhatsApp, QR-codes... 19-03-2025
- KPN lanceert iconische telefoons... 18-03-2025
- [onderzoek] 'Gaming krachtig medium... 17-03-2025
- 'Human First, Human Last' wint... 14-03-2025
- Q&A onderzoekt onmisbaarheid... 12-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center