Onno Seelen vertrekt bij IPG Mediabrands

Onno Seelen vertrekt bij IPG Mediabrands
  • Media
  • 8 jan 2024 @ 11:28
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Na ruim 13 jaar heeft COO Onno Seelen besloten om IPG Mediabrands te verlaten. Als reden voor zijn vertrek geeft hij aan ‘zijn horizon te willen verbreden en dit buiten Mediabrands te doen.’

Hij zegt: ‘Na 13 leerzame en intensieve jaren ben ik toe aan een nieuwe uitdaging. Met een nieuwe directie aan het roer voor mij een goed en logisch moment om verder te kijken en de wereld buiten IPG Mediabrands te gaan ontdekken.’

Seelen is in 2010 gestart als managing director van Magna en heeft samen met de toenmalige directie aan de wieg gestaan van de transformatie naar het huidige IPG Mediabrands. In 2016 is hij benoemd tot COO en aansluitend in 2018 tot COO waarbij hij onderdeel werd van de directie van IPG Mediabrands. Na het vertrek van Julius Minnaar als CEO van IPG Mediabrands in 2022 heeft Seelen de dagelijkse leiding overgenomen.

Seelen was onder andere verantwoordelijk voor de lancering van de propositie House of Challengers, eindverantwoordelijk voor MAGNA, Orion, MarketingSciences, het gehele operationele apparaat en heeft tijdelijk het digitale agency Reprise aangestuurd. Seelen was eerder werkzaam bij Ster en IP (RTL).

IPG Mediabrands betreurt het vertrek van Seelen, maar begrijpt ook zijn wens om na 13 jaar elders zijn kennis en ervaring in te gaan zetten

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken