Bruynzeel gebruikt influencers voor campagne cosmetic homecare

- Online
- 23 aug 2024 @ 13:32
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 23 aug 2024 @ 13:32
- Michiel van Zaane
Uit onderzoek blijkt dat een opgeruimd huis voor de meeste Nederlanders bijdraagt aan hun geluk. Bruynzeel cosmetic homecare speelt hierop in met een user generated content-campagne rondom de #sundayreset.
Zondagen zijn hét moment voor een reset van je huis én jezelf. De populariteit van de ‘aesthetic cleaning’-trend op social media, met miljoenen posts op TikTok alleen al, bevestigt dit beeld. Met de nieuwe door Zandbeek gelanceerde campagne geeft Bruynzeel invulling aan haar merkbelofte ‘Is van je huis houden’. Om de campagne tot een succes te maken, ging Bruynzeel een samenwerking aan met de populaire content creators Robin Pakvis, Yasemin Aydin en Tanja Sanders. Deze creators gebruiken op hun eigen unieke manier de Bruynzeel-producten. Van inspirerende video’s tot praktische tips, zij laten zien hoe je kunt genieten van het schoonmaakritueel op zondag.
Jasper van Zandbeek: ‘In de felle strijd om aandacht op social media is het noodzakelijk om direct op te vallen. Met deze campagne zijn we erin geslaagd om het Bruynzeel gevoel in korte tijd over te brengen bij de doelgroep. Door de inzet van content creators brengen we de Bruynzeel-producten van het scherm naar de huiskamer van de consument.’
In het verlengde van de user generated content-campagne is een mediapartnership aangegaan met &C en een schapactie ontwikkeld voor Albert Heijn. De campagne loopt tot oktober.
Credits:
Opdrachtgever: Bruynzeel cosmetic homecare
Bureau: Zandbeek
Creators: Robin Pakvis, Yasemin Aydin en Tanja Sanders
Media: Brandwebbing
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [onderzoek] Gen Z kritisch op merken... 02-05-2025
- 3D-advertenties brengen... 23-04-2025
- Influencers moeten zich opnieuw... 22-04-2025
- Nieuwe website MP Motorsport draait... 18-04-2025
- Swapfiets lanceert speelse... 09-04-2025
- [digital detox] Rozemarijn Koopmans... 09-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management