Campagne Sennheiser: 'Mijn batterij gaat langer mee dan die van jou'
- Bureaus
- 28 aug 2024 @ 07:45
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 28 aug 2024 @ 07:45
- Michiel van Zaane
Audiomerk Sennheiser zet in zijn nieuwe campagne in op de batterijduur van de nieuwe Momentum 4 draadloze hoofdtelefoon. De campagne draait om vermoeide forenzen en topfitte hoofdtelefoons.
De campagne maakt gebruik van het fenomeen dat forenzen maar al te goed kennen: dutjes doen in het openbaar vervoer. De beelden tonen personen die rustig slapen tijdens hun reis, terwijl hun Sennheiser hoofdtelefoon onvermoeibaar doorwerkt. De boodschap: zelfs als jouw batterij leeg is, is die van je koptelefoon dat niet.
De door Ogilvy ontwikkelde campagne weerspiegelt de realiteit van die pijnlijk vroege of juist late reizen en werd guerilla-stijl opgenomen met een kleine crew en handheld camera-apparatuur. Deze aanpak creëert een 'fly-on-the-wall'-perspectief voor de kijker, en speelt in op die universele drang om soms stiekem een blik te werpen op medepassagiers.
Jessika Petrusch, Director of Global Brand and Content bij Sonova Consumer Hearing: ‘Het merk Sennheiser stelt alles in het werk om superieure audio-ervaringen te leveren die naadloos integreren in het leven van onze klanten, of gebruikers zich nu concentreren op werk of hun broodnodige rust inhalen. Deze campagne legt perfect de essentie van de Momentum 4 Wireless-hoofdtelefoon vast: uitzonderlijke prestaties en langdurig comfort.’
Tolga Büyükdoğanay, Chief Creative Officer bij Ogilvy: ‘We willen de aandacht trekken van drukke mensen die altijd onderweg zijn. Wat ik leuk vind, is dat de campagne gebruik maakt van een herkenbaar inzicht en een flinke dosis humor toevoegt. Het merk Sennheiser begrijpt de eisen van je dag en biedt een baanbrekende batterijduur met het kenmerkende Sennheiser-geluid.’
Credits:
Creative agency: Ogilvy Amsterdam
Tolga Büyükdoganay, Chief Creative Officer
Diego Lauton, Executive Creative Director
Fede Botella, Creative Director
Victor Farias, Sr. Art Director
Henrique Louzada, Sr. Copywriter
Alex Kelly, Senior Motion Designer
Pooja Dhiman, Account Director
Rachel Bridgette, Account Manager
Director and Photographer: Jef Boes
Production: ILA STUDIO - Karen De Schepper & Sarah Theys
Photographer Assistant: Louis Philippe Beauduin
Grading: Fons Vanoverbeke
Sounddesign: Klankwerk - Thomas Houthave
Voice over: Michael Krass
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Hornbach lanceert najaarscampagne 'Luister naar je handen'
- Van hobby naar bedrijf: de succesvolle groei van JorRaptor op...
- ABN Amro illustreert in nieuwe campagne gekte op de huizenmarkt
- Techonomy sluit zich aan bij The Relevance Group
- RTL maakt overstap naar Dentsu
- Defensie lanceert nieuwe campagne 'Dienjaar'
Laatste Nieuws
- RTL maakt overstap naar Dentsu07-10-2024
- Make-over voor Food for Skin04-10-2024
- Bouwbedrijf Heijmans lanceert nieuwe... 04-10-2024
- Adobe kiest Dentsu Creative als... 03-10-2024
- Defensie lanceert nieuwe campagne... 02-10-2024
- KNGF lanceert campagne Hondicap01-10-2024
MarketingTribune Events
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing