Campagne Sennheiser: 'Mijn batterij gaat langer mee dan die van jou'

- Bureaus
- 28 aug 2024 @ 07:45
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 28 aug 2024 @ 07:45
- Michiel van Zaane
Audiomerk Sennheiser zet in zijn nieuwe campagne in op de batterijduur van de nieuwe Momentum 4 draadloze hoofdtelefoon. De campagne draait om vermoeide forenzen en topfitte hoofdtelefoons.
De campagne maakt gebruik van het fenomeen dat forenzen maar al te goed kennen: dutjes doen in het openbaar vervoer. De beelden tonen personen die rustig slapen tijdens hun reis, terwijl hun Sennheiser hoofdtelefoon onvermoeibaar doorwerkt. De boodschap: zelfs als jouw batterij leeg is, is die van je koptelefoon dat niet.
De door Ogilvy ontwikkelde campagne weerspiegelt de realiteit van die pijnlijk vroege of juist late reizen en werd guerilla-stijl opgenomen met een kleine crew en handheld camera-apparatuur. Deze aanpak creëert een 'fly-on-the-wall'-perspectief voor de kijker, en speelt in op die universele drang om soms stiekem een blik te werpen op medepassagiers.
Jessika Petrusch, Director of Global Brand and Content bij Sonova Consumer Hearing: ‘Het merk Sennheiser stelt alles in het werk om superieure audio-ervaringen te leveren die naadloos integreren in het leven van onze klanten, of gebruikers zich nu concentreren op werk of hun broodnodige rust inhalen. Deze campagne legt perfect de essentie van de Momentum 4 Wireless-hoofdtelefoon vast: uitzonderlijke prestaties en langdurig comfort.’
Tolga Büyükdoğanay, Chief Creative Officer bij Ogilvy: ‘We willen de aandacht trekken van drukke mensen die altijd onderweg zijn. Wat ik leuk vind, is dat de campagne gebruik maakt van een herkenbaar inzicht en een flinke dosis humor toevoegt. Het merk Sennheiser begrijpt de eisen van je dag en biedt een baanbrekende batterijduur met het kenmerkende Sennheiser-geluid.’
Credits:
Creative agency: Ogilvy Amsterdam
Tolga Büyükdoganay, Chief Creative Officer
Diego Lauton, Executive Creative Director
Fede Botella, Creative Director
Victor Farias, Sr. Art Director
Henrique Louzada, Sr. Copywriter
Alex Kelly, Senior Motion Designer
Pooja Dhiman, Account Director
Rachel Bridgette, Account Manager
Director and Photographer: Jef Boes
Production: ILA STUDIO - Karen De Schepper & Sarah Theys
Photographer Assistant: Louis Philippe Beauduin
Grading: Fons Vanoverbeke
Sounddesign: Klankwerk - Thomas Houthave
Voice over: Michael Krass
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Refurbed met Counter in zee19-09-2025
- Kansspelautoriteit waarschuwt... 18-09-2025
- Dentsu Creative Amsterdam viert 20... 18-09-2025
- Ra*w en One:Nil dagen creatief... 18-09-2025
- Campagne ‘Blijf in beeld’ richt zich... 17-09-2025
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes