NPO Radio 2 ondersteunt KWF Collecteweek

- Media
- 28 aug 2024 @ 10:25
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 28 aug 2024 @ 10:25
- Michiel van Zaane
NPO Radio 2 zet zich vanaf maandag 2 september een week lang in voor KWF Kankerbestrijding tijdens de KWF Collecteweek. De dj’s vragen aandacht voor KWF en gaan wensen van luisteraars vervullen die te maken hebben met de ziekte.
De wensen kunnen voor iemand zelf zijn of voor een ander. Denk aan een high tea om een familielid te bedanken die op moeilijke momenten altijd voor je klaarstond. Verras die fantastische arts met een optreden van zijn of haar favoriete artiest of vraag een mooi verzoeknummer voor iemand aan. En als je de kracht weer hebt om die bevrijdende bungeejump te maken, kan ook die wens zomaar in vervulling gaan tijdens ‘NPO Radio 2 in actie voor KWF’. Luisteraars kunnen hun wensen insturen via het formulier op nporadio2.nl of een plaat aanvragen via de NPO Radio 2-app.
Alle uitzendingen komen vanaf maandag 2 september 06.00 uur een week lang vanuit het NPO Radio 2 Actiecentrum, gevestigd op Vakantiepark Westerbergen in Echten (Drenthe). Luisteraars zijn welkom op het vakantiepark en kunnen ook ter plaatse hun wensen doorgeven door een kaartje aan de wenslijn te hangen. Het park dient daarnaast als uitvalsbasis van de NPO Radio 2-dj’s die gedurende de week het land in gaan om ook op andere plekken wensen in vervulling te laten gaan.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
Laatste Nieuws
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes