Ekdom organiseert welkomstfeest voor luisteraars Radio Veronica
- Media
- 3 sep 2024 @ 08:13
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 3 sep 2024 @ 08:13
- Michiel van Zaane
DJ Gerard Ekdom is op 2 september begonnen met zijn nieuwe ochtendshow op Radio Veronica. Op 26 september organiseert hij een welkomstfeest 'om de luisteraars te leren kennen'. Daarnaast kreeg het hele radiostation een nieuwe audiobranding.
Ekdom licht toe: ‘Het kan zijn dat jij mij wel eens gezien hebt, maar ik jou nog niet! Ik wil jou ook graag leren kennen. Daarom organiseer ik op 26 september een welkomstfeest voor de luisteraars van Radio Veronica. Het enige dat je hoeft te doen is opvallen!’
Opvallen kan volgens het radiostation op allerlei manieren. Luisteraars kunnen bijvoorbeeld een serenade doen, een grote G in hun grasveld maaien, een spandoek maken of een gedicht schrijven. Ook 'je baby de naam Gerard geven' wordt als voorbeeld genoemd. Luisteraars kunnen hun opvallende initiatieven insturen via de website van Radio Veronica. Degene die met zijn of haar actie het meest opvalt, wint bovendien een geheel verzorgde reis naar Bonaire. Ekdom zelf viel op in zijn eerste uitzending door per ongeluk de luisteraar op te roepen een bericht te sturen naar de Radio 10-app, zijn vorige werkgever.
Nieuwe audiobranding
Radio Veronica heeft niet alleen een nieuwe programmering, maar ook een vernieuwd jinglepakket. Het nieuwe sounddesign, gemaakt door Pure Jingles, is mede geïnspireerd op de Veronica-playlist en bevat subtiele verwijzingen naar hits van kernartiesten. De audiobranding sluit tevens aan bij de nieuwe positionering, die luisteraars een welkom en verbonden gevoel wil geven.
Robbert-Jan van de Velde, station director van Radio Veronica, licht toe: ‘We zijn ontzettend blij met de nieuwe audiovormgeving. Met de komst van Gerard Ekdom, naast Wout & Frank en Rob Stenders, willen we het clubhuisgevoel verder versterken en het merk laden met onze slogan ‘Join the Club’. De nieuwe jingles spelen daarin een belangrijke rol als branding- en marketinginstrument.’
Foto: Ekdom in de studio. ©Naomi van Verseveld.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Mediahuis: lancering Mediahuis Raakt10-12-2024
- Artsen zonder Grenzen:... 06-12-2024
- Samen kijken versterkt impact van... 27-11-2024
- Onderzoek: jongere generatie kiest... 26-11-2024
- Publieke omroep brengt alle... 21-11-2024
- Advertentieverkoop FilmBox vanaf... 20-11-2024