Simyo NL helpt 'verdwaalde' klanten
- Online
- 27 feb 2015 @ 12:22
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - ActivatieReclameSocial media
- 27 feb 2015 @ 12:22
- Redactie Online
De mobiele provider Simyo heeft voor zijn op Facebook en Twitter ‘verdwaalde Spaanse en Duitse klanten’ filmpjes gemaakt waarin zij worden doorverwezen naar de Simyo websites van hun eigen land.
‘We hebben twee oer-Hollandse filmpjes gemaakt waarin we verdwaalde buitenlandse Simyo klanten in hun eigen taal doorverwijzen naar de Simyo websites van Spanje en Duitsland. Benodigdheden? Eén grote kaas, Hollandse klederdracht, twee enthousiaste Simyo medewerkers en een camera. Veel meer was er niet nodig!’, aldus Alex Reijgersberg van de mobiele provider.
De filmpjes zijn in één ochtend geschoten. Het moest volgens Bas van Oosteren van Lab22, verantwoordelijk voor de filmproductie ‘natuurlijk meteen duidelijk zijn dat ze met Nederland te maken hebben, dus kaas en klederdracht mochten niet ontbreken. Gelukkig was de vriendelijke kaasboer op de hoek bereid ons een grote kaas uit te lenen!.
Ernst en Charlene, onze medewerkers Webcare én acteurs voor een dag, hoefden niet eerst Spaans of Duits te leren; een voice-over sprak daarna de Spaanse en Duitse teksten in. Vooruit: dat kun je ook wel een béétje zien. Het was nog best een uitdaging om de filmpjes op te nemen zonder in lachen uit te barsten, maar het is Ernst en Charlene gelukt.’
Credits:
Simyo: Alex Reijgersberg
Bureau: KOKORO Amsterdam, FreshBridge
Filmproductie: Bas van Oosteren (Lab22.nl)
Meer over deze actie
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wet aangenomen: TikTok VS moet... 24-04-2024
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing