Nieuwe app brengt Donald Duck overal in Nederland

- 22 sep 2021 @ 11:44
- Ryan Baij
DPG Media heeft in samenwerking met Kinetic een campagne gemaakt om de nieuwe Donald Duck app te lanceren. In heel Nederland kan je op die manier kennis maken met Donald Duck.
Met de pay-off 'Altijd en overal Donald Ducken' onderstrepen ze dat je ongeacht moment, locatie of device kunt Donald Ducken. Ooh is één van de kanalen die wordt ingezet, waarbij per stad een andere uiting wordt vertoond. Uiteraard met ‘’verduckte’ plaatsnamen, zoals Eendschede en ‘s Gravenkwake, passend bij de stijl van Donald Duck.
Marlissa van Leeuwen, campagnemanager DPG Media: ‘Naast TV, Radio, Print en Online mocht een opvallende OOH-campagne zeker niet ontbreken in de mix. Samen met Kinetic hebben wij een selectie gemaakt van vlakken in gebieden met veel gezinnen en vervolgens heeft de tekstredactie zich uitgeleefd op de locatielijst. Fantastisch dat we tijdelijk aanwezig kunnen zijn in steden als Roermond, Enschede en Den Haag met een opvallende, vrolijke uiting!’Noella Klein Ikkink, Agency Lead Kinetic Nederland voegt daaran toe: ‘Ontzettend leuke en sympathieke Ooh-campagne waarin de kracht van lokale Ooh goed naar voren komt.’
De Donald Duck app bevat niet alleen de nieuwste editie van de Donald Duck, maar ook meer dan 1.000 verhalen, moppen en extra strip. In de app blijf je altijd op de hoogte van de laatste nieuwtjes uit Duckstad en er zijn elke dag nieuwe strips te vinden.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Onderzoek Consumentenbond:... 28-03-2023
- LG Benelux kiest na pitch voor... 28-03-2023
- Fietsplatform Upway start eerste... 28-03-2023
- Goboony introduceert camperreis in... 27-03-2023
- OpenAI onthult nieuw GPT-4-taalmodel23-03-2023
- Onderzoek: grote discrepantie B2B... 20-03-2023
MarketingTribune Events
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day