Wat is jouw online marketingmix voor 2015?

Wat is jouw online marketingmix voor 2015?
  • Online
  • 6 nov 2014 @ 06:00
  • Link
  • Patrick Petersen
    Patrick Petersen

    consultant, oprichter
    Bureau AtMost
  • MobileApps

Wordt het nog meer mobile? Slaat social media marketing terug? Rennen we massaal weg van die tijdrovende social media netwerken? Blijft contentmarketing 'hot' of wordt dit gewoon de olie in de werkende online marketingmix?

Passievolle mix
Waar we met zijn alleen met passie praten over social media, zoekmachinemarketing, e-mailmarketing, contentmarketing, mobile marketing, nieuwe apps en de transitie van corporate websites, zullen we het moeten doen met en mix. Online marketing is de optelling van een mix van werkende online marketingmiddelen.

Het jaar 2015
2015 is het jaar dat voorspellingen - van onder andere Google - aangeven dat mobile apps en sites meer online verkeer gaan opwekken dan die via de aloude desktop. De impact op bijvoorbeeld zoekmachinemarketing is groot. Social Local Mobile zou zomaar het hart van de online marketingmix in 2015 kunnen worden.

Prijsvraag
Wat is jouw online marketingmix voor 2015? Met welke middelen ga jij jouwzelf, jouw producten of organisatie online laten score?
WIN een van de drie exemplaren van de bestseller Handboek Online Marketing van auteur Patrick Petersen, tevens columnist en blogger op MarketingTribune.nl. Reageren kan tot 13 november 2014.

Patrick Petersen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken