Jeugdsportfonds en Coca-Cola openen sportseizoen met gongslag

Jeugdsportfonds en Coca-Cola openen sportseizoen met gongslag
  • Sponsoring
  • 3 sep 2015 @ 08:52
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipSportMaatschappij

Jeugdsportfonds en Coca-Cola willen de mogelijkheden van jongeren om te sporten vergroten. Om hiervoor extra aandacht te vragen, openden beide partijen op woensdag de Amsterdamse beurs met een gongslag.

Jeugdsportfonds en Coca-Cola werken al enige tijd samen, met als doel jongeren in het voortgezet onderwijs te enthousiasmeren voor sport en hen daadwerkelijk in beweging te krijgen. Hierbij richten ze zich specifiek op jongeren die opgroeien in een gezin waar onvoldoende financiële middelen aanwezig zijn. Om meer jongeren uit deze doelgroep te bereiken, willen Jeugdsportfonds en Coca-Cola docenten aanmoedigen om zich aan te melden als intermediair.

Jeugdsportfonds betaalt de contributie van de sportvereniging en de sportkleding. Zo wil zij bereiken dat deze jongeren het plezier van samen sporten kunnen ervaren. Het is belangrijk dat alle jongeren zich op sociaal, mentaal en fysiek gebied kunnen ontwikkelen en zo uitzicht krijgen op een betere toekomst.

Mede door de samenwerking met Coca-Cola zijn meer jongeren in de leeftijd van12 tot 18 jaar gaan sporten ten opzichte van 2013: een stijging van 17 procent. Met de start van het nieuwe schooljaar en het sportseizoen willen Jeugdsportfonds en Coca-Cola deze groei voortzetten. Om dat te bezegelen, slaan ze woensdag samen op de gong bij de Amsterdamse Beurs.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken