Stox sponsort wielerploeg Jumbo-Visma

- Sponsoring
- 9 dec 2019 @ 11:11
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Partnership
- 9 dec 2019 @ 11:11
- Sjaak Hoogkamer
Stox Energy Socks gaat voor minimaal 2 jaar de wielerploeg Jumbo-Visma sponsoren. Deze compressiekousen zorgen naar eigen zeggen voor goede doorbloeding van de onderbenen en stimuleren dat afvalstoffen sneller worden afgevoerd.
Snel herstel tijdens grote wielerkoersen wordt steeds belangrijker. Voor de renners van Jumbo-Visma blijft het vanaf 1 januari 2020 niet alleen bij uitfietsen, masseren en benen in de lucht op bed. De sokken stimuleren de bloedcirculatie in de benen en zorgen voor maximale zuurstofcapaciteit van de spieren. Dit komt aldus Stox door de degressieve compressie die in alle sokken verwerkt zit. De hoogste druk (compressie) wordt gegeven bij de enkels en van daaruit wordt de uitgeoefende druk geleidelijk minder tot aan het bovenbeen, waardoor het bloed terug naar boven wordt ‘geduwd’.
Gele trui
‘De hoge kwaliteit, pasvorm en design heeft voor ons de doorslag gegeven om de komende twee jaar met Stox in zee te gaan, zegt Max Mol, sponsorship coördinator van Jumbo-Visma. Wouter de Keizer van Stox droomt al stiekem van de gele trui: ‘Het zou natuurlijk fantastisch zijn als wij kunnen bijdragen aan de eerste Nederlandse Tourzege in 40 jaar.’ Sport is een van de belangrijkste categorieën in het aanbod van de sokkenfabrikant. De Keizer: ‘De compressiekousen zie je inmiddels bij het hardlopen, hockey (vrouwelijke internationals ), voetbal (onder meer FC Utrecht, Feyenoord, Sparta, Vitesse), tennis (Official Supplier KNLTB) en skiën.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ocean Outdoor verlengt partnership NOCNSF
- Martijn Smelt van TP Vision: 'Ambilight TV moet Champions...
- column Gaat EV Experience twijfelaars over streep trekken?
- Belgische The Arena Group gaat stadions Nac Breda, FC Utrecht...
- Jumbo feliciteert Team Jumbo-Visma met historische trilogie
- Yakult Europe en het Nederlands Philharmonisch Orkest vieren...
Laatste Nieuws
- Shell verkoopt Ouwe Taart tijdens de... 26-09-2023
- Martijn Smelt van TP Vision:... 22-09-2023
- Ocean Outdoor verlengt partnership... 19-09-2023
- Belgische The Arena Group gaat... 19-09-2023
- Jumbo feliciteert Team Jumbo-Visma... 18-09-2023
- Yakult Europe en het Nederlands... 18-09-2023
MarketingTribune Events
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres
- 12okt 2023
Shopping Today
- 31okt 2023
Grand Prix Content Marketing