Van Lanschot Kempen partner Grachtenfestival

  • Sponsoring
  • 22 jul 2022 @ 14:22
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Van Lanschot Kempen heeft zich voor vier jaar verbonden als corporate partner aan het grootste klassieke muziekfestival van Nederland, het Grachtenfestival. Hiermee draagt de private bank en vermogensadviseur bij aan de ontwikkeling van jong talent en jonge professionals tot 35 jaar in klassieke muziek en jazz.

Marie-Luce de Bree, directeur Grachtenfestival: ‘Het Grachtenfestival is trots om Van Lanschot Kempen als partner aan ons te binden. Met deze steun kan het Grachtenfestival jonge musici een uniek podium en platform bieden om op te excelleren en zich te presenteren aan een groot publiek.’

Richard Bruens, lid Raad van Bestuur: ‘Als wealth manager zet Van Lanschot Kempen zich in om waarde te creëren, niet alleen financieel maar ook maatschappelijk en hebben daarbij altijd oog voor de volgende generaties. Met dit partnership ondersteunen wij niet alleen de ontwikkeling van talenten, maar maken wij ook de gratis buurtconcerten mede mogelijk.’

Grachtenfestival
Sinds de eerste (vierdaagse) editie in 1998 is het festival uitgegroeid tot een zelfstandig tiendaags festival, dat draait om ontdekkingen van muzikale talenten en de (groeiende) stad en metropoolregio Amsterdam. Het Grachtenfestival in 2022 vindt plaats van 12 t/m 21 augustus.

Foto: @Melle Meivogel.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken