Qatar Airways verlengt samenwerking met Fifa

Qatar Airways verlengt samenwerking met Fifa
  • Sponsoring
  • 24 nov 2023 @ 08:36
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Een jaar na het begin van de Fifa World Cup Qatar 2022, is Qatar Airways verheugd om de verlenging van haar langdurige partnerschap met de Fifa tot 2030 aan te kondigen, als Global Airline Partner.

De overeenkomst heeft betrekking op toernooien zoals Fifa World Cup 26, de Fifa Women's World Cup 2027 en de Fiva World Cup 2030, evenals alle jeugd mannen- en vrouwentoernooien, startend met de Fifa U-17 World Cup in Indonesië.

Qatar Airways Group Chief Executive Officer, M. Badr Mohammed Al-Meer, zei: ‘We zijn verheugd om onze samenwerking met Fifa als Global Airline Partner uit te breiden. Als luchtvaartmaatschappij zijn we toegewijd aan het verbinden van de wereld en dit partnerschap stelt ons in staat om miljoenen voetbalfans te bereiken. Voetbal heeft de kracht om mensen over culturen en continenten heen te verenigen en we zijn er trots op dat we deel kunnen blijven uitmaken van deze ongelooflijke reis. We kijken uit naar de komende toernooien en om fans over de hele wereld onvergetelijke ervaringen te bezorgen.’

Fiva-voorzitter Gianni Infantino: ‘Vandaag ben ik erg trots om de verlenging van ons partnerschap tussen Qatar Airways en Fifa aan te kondigen. Het is een geweldig partnerschap dat veel succes heeft gebracht voor de Fifa, en natuurlijk ook voor Qatar Airways. Mijn dank gaat uit naar M. Badr Mohammed Al-Meer, de GCEO, en naar het fantastische team van Qatar Airways. Een jaar na de Fiva World Cup in Qatar zijn we hier weer om het te vieren.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken