Qatar Airways verlengt samenwerking met Fifa
- Sponsoring
- 24 nov 2023 @ 08:36
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 24 nov 2023 @ 08:36
- Michiel van Zaane
Een jaar na het begin van de Fifa World Cup Qatar 2022, is Qatar Airways verheugd om de verlenging van haar langdurige partnerschap met de Fifa tot 2030 aan te kondigen, als Global Airline Partner.
De overeenkomst heeft betrekking op toernooien zoals Fifa World Cup 26, de Fifa Women's World Cup 2027 en de Fiva World Cup 2030, evenals alle jeugd mannen- en vrouwentoernooien, startend met de Fifa U-17 World Cup in Indonesië.
Qatar Airways Group Chief Executive Officer, M. Badr Mohammed Al-Meer, zei: ‘We zijn verheugd om onze samenwerking met Fifa als Global Airline Partner uit te breiden. Als luchtvaartmaatschappij zijn we toegewijd aan het verbinden van de wereld en dit partnerschap stelt ons in staat om miljoenen voetbalfans te bereiken. Voetbal heeft de kracht om mensen over culturen en continenten heen te verenigen en we zijn er trots op dat we deel kunnen blijven uitmaken van deze ongelooflijke reis. We kijken uit naar de komende toernooien en om fans over de hele wereld onvergetelijke ervaringen te bezorgen.’
Fiva-voorzitter Gianni Infantino: ‘Vandaag ben ik erg trots om de verlenging van ons partnerschap tussen Qatar Airways en Fifa aan te kondigen. Het is een geweldig partnerschap dat veel succes heeft gebracht voor de Fifa, en natuurlijk ook voor Qatar Airways. Mijn dank gaat uit naar M. Badr Mohammed Al-Meer, de GCEO, en naar het fantastische team van Qatar Airways. Een jaar na de Fiva World Cup in Qatar zijn we hier weer om het te vieren.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Unox Nieuwjaarsduik groeit... 12-12-2025
- Nieuwe deal voor Oranje:... 10-12-2025
- PSV-kersttrui maakt comeback met... 08-12-2025
- Rabobank nieuwe hoofdsponsor van... 03-12-2025
- Moët & Chandon krijgt nieuwe... 26-11-2025
- Conclusion wordt training partner FC... 26-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

