Mikasa gaat meerjarige samenwerking aan met Eredivisie Volleybal

Mikasa gaat meerjarige samenwerking aan met Eredivisie Volleybal
  • Sponsoring
  • 19 dec 2023 @ 15:04
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Mikasa, dat wereldwijd volleybalmateriaal levert, gaat een meerjarige samenwerking aan met de BetCity Eredivisie Volleybal.

Naast het leveren van de wedstrijdballen gaat Mikasa ook bijdragen aan promotie(campagnes) om online en in de zaal beleving toe te voegen. Tevens speelt Mikasa een bepalende rol in de binnenkort uit te rollen merchandise.

Wijnand Geerdink, voorzitter van de BetCity Eredivisie Volleybal, deelt zijn enthousiasme over de samenwerking: ‘Met Mikasa als tweede vooraanstaand merk dat zich aan onze competitie bindt, zetten we een positief signaal neer. Onze clubs bewandelen de juiste weg om een sterke competitie te creëren waar fans, spelers en partners van zullen profiteren. Samen met het team van Elroy Kromheer en natuurlijk partner BetCity ontstaat een sterk team om volleybalfans mee te verrassen.’

Elroy Kromheer, Commercieel Manager Mikasa Europe: ‘Als pionier met oog voor ondernemende clubs en competities is het voor Mikasa een logische stap om in de beginfase van de BetCity Eredivisie Volleybal als partner in te stappen. We kijken uit naar een vruchtbare samenwerking en verdere groei.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken