Bristol doneert ruim 20.000 euro aan Nationaal Fonds Kinderhulp

- Sponsoring
- 30 jan 2024 @ 15:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 30 jan 2024 @ 15:00
- Michiel van Zaane
De 'In my shoes'-campagne die schoenen- en kledingmerk Bristol in 2023 hield om aandacht te vragen en geld in te zamelen tegen kinderarmoede heeft een cheque van ruim 20.000 euro opgeleverd voor het Nationaal Fonds Kinderhulp.
De eerste keer dat Bristol de ‘In my shoes’-campagne organiseerde was in 2022. Het succes van deze campagne leidde tot een vervolg in 2023. Kort voor Sinterklaas en Kerst lanceerde Bristol de 'In my Shoes'-sokkenlijn ter ondersteuning van gezinnen en kinderen in armoede. Tot op heden leverde dat €1.871,80 op. Klanten hadden gedurende december '23 ook de mogelijkheid om in alle Bristol-filialen vrijwillig te doneren, wat €5.971,09 opleverde. Met de Family & Friends Closet Sale wist Bristol samen met het personeel €13.059,30 op te halen. Gecombineerd met de opbrengst van vrijwillige donaties en de sokkencampagne, komt het totale donatiebedrag op €20.902,19.
De sokken zijn ook in 2024 nog steeds verkrijgbaar in diverse kleuren voor mannen, vrouwen en kinderen. Op deze manier blijft Bristol kinderarmoede onder de aandacht brengen én ondersteunt het de organisatie die zich dag in dag uit hiervoor inzet, namelijk Nationaal Fonds Kinderhulp.
‘We zijn ontzettend trots dat onze campagne voor kinderen in armoede écht een verschil maakt en hen meer kansen biedt. Voor deze kinderen zijn basisbehoeften zoals passende winterkleding, een warme deken en nieuwe schoenen helaas niet vanzelfsprekend. Als familiewinkel vinden we het belangrijk om jaarlijks extra aandacht te besteden aan dit onderwerp, omdat kinderarmoede dichterbij is dan we vaak beseffen’ zegt Elise Vanaudenhove, CEO bij Bristol.
Foto: Ilse de Voogd, Fondsenwerver zakelijke markt Nationaal Fonds Kinderhulp en Ilse Heylen, COO Bristol.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- a.s.r. zet ouders en kinderen aan... 25-04-2025
- Total 90-shirt maakt iconische... 18-04-2025
- Coca-Cola nieuwe Official Partner... 10-04-2025
- KNVB en DPG Media verlengen... 03-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management