Samsung onthult kernboodschap Spelen Parijs: ‘Open Always Wins’

- Sponsoring
- 11 jan 2024 @ 09:56
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 11 jan 2024 @ 09:56
- Michiel van Zaane
Samsung, sinds 1988 wereldwijde partner van de Olympische en Paralympische Spelen, onthult vandaag de kernboodschap voor de Spelen van Parijs 2024: 'Open Always Wins'.
Met deze boodschap wil Samsung benadrukken dat een open geest bij elke nieuwe ervaring leidt tot ‘betekenisvolle prestaties, het openen van nieuwe perspectieven en het ontdekken van oneindige mogelijkheden’. Team Samsung Galaxy, met onder andere Sifan Hassan, Sky Brown en Johanne Defay, deelt hun ervaringen om te illustreren hoe Samsung-technologie atleten en fans ondersteunt bij het benutten van nieuwe mogelijkheden.
‘Samsungs nieuwste innovaties en technologieën ondersteunen Parijs 2024 bij het realiseren van de belofte van de meest open Spelen ooit. De boodschap 'Open Always Wins' weerspiegelt deze kernwaarden en vormt de essentie van het Samsung-programma in Parijs’ zegt Stephanie Choi, EVP en hoofd Marketing van Mobile Experience Business bij Samsung.
Team Samsung Galaxy
Dit jaar bestaat Team Samsung Galaxy uit meer dan 25 Olympiërs en Paralympiërs, waaronder de Nederlandse atlete Sifan Hassan, de Britse skateboarder Sky Brown, de Spaanse badmintonkampioen Carolina Marin, de Franse skateboardheld Aurélien Giraud, de Amerikaanse B-girl Grace ‘Sunny’ Choi, de Duitse parasprinter Johannes Floors, en het Zuid-Koreaanse voetbalicoon Son Heung-min. Er zullen nog meer namen volgen. Het team vertegenwoordigt diverse Olympische sporten zoals skateboarden, surfen en breakdancen. Deze atleten delen dezelfde kernwaarden van openheid en zelfexpressie met Samsung.
‘We zijn trots op dit ongelooflijke team van atleten en heten hen welkom in de Samsung-familie,’ zegt Stephanie Choi. ‘Ze inspireren niet alleen mensen op en buiten het speelveld, maar hebben ook invloed op hun gemeenschappen en de volgende generatie. Samen met Team Samsung Galaxy moedigen we fans van over de hele wereld aan om zich open te stellen voor nieuwe mogelijkheden in hun dagelijks leven.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- a.s.r. zet ouders en kinderen aan... 25-04-2025
- Total 90-shirt maakt iconische... 18-04-2025
- Coca-Cola nieuwe Official Partner... 10-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management