Tempo-Team en Qmusic verdubbelen salaris

Tempo-Team en Qmusic verdubbelen salaris
  • Sponsoring
  • 7 feb 2024 @ 07:40
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Uitzendbureau Tempo-Team gaat een samenwerking aan met Qmusic rondom het dagelijks item 'Verdubbel je Salaris in één Minuut', gepresenteerd door Domien Verschuuren.

Het concept is eenvoudig: als de luisteraar binnen een minuut tien vragen correct beantwoordt, verdubbelt Qmusic het bruto maandsalaris. Denise Kenter, senior stafspecialist Tempo-Team: ‘De samenwerking met Qmusic past goed bij onze belofte rond werkplezier. Onze strategie is er op gericht werkplezier te vergroten. Dat gaat verder dan alleen het vinden van werk. Met een mogelijke verdubbeling van het salaris zeggen we eigenlijk: Verdubbel je werkplezier met Tempo-Team.'

Meer dan salaris
Met de activatie op Qmusic verwacht Tempo-Team aanzienlijke impact te maken, met name gericht op merkbekendheid. Het brede bereik dat Qmusic heeft onder de doelgroep van 18-34 jaar sluit perfect aan bij Tempo-Team's focus op Generatie Z en Millennials.  Denise Kenter vervolgt: ‘Uiteraard gaat werkplezier over meer dan alleen salaris. Denk aan het vieren van successen, het geven van complimenten, baas zijn over je eigen werk en tijd over hebben voor vrienden en familie.’

Op sociale media geeft Tempo-Team tips hoe werknemers en werkgevers werkplezier kunnen vergroten. De samenwerking met Qmusic op de radio is ondersteunend aan berichtgeving op sociale media. 

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken