Alpecin nieuwe partner van de ZLM Tour

Alpecin nieuwe partner van de ZLM Tour
  • Sponsoring
  • 4 jun 2024 @ 14:00
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Alpecin, producent van haarverzorgingsartikelen en bekende naam in de wielersport, heeft zich voor de komende twee jaar verbonden als partner aan de ZLM Tour.

De betrokkenheid van Alpecin zal tijdens de hele koers duidelijk zichtbaar zijn. Vooral tijdens de tijdrit staat het merk extra in de schijnwerpers, onder andere met een bijzondere 'hotseat' voor de snelste renners. Deze 'hotseat' wordt een opvallend middelpunt, waar de op dat moment snelste renner in afwachting van hun eindtijd kunnen plaatsnemen. Tevens wordt er volop online geactiveerd.

Rens Kamphuis, namens Libéma Profcycling de organisator van de ZLM Tour: ‘Het is een mooie stap dat een bekende wielersponsor als Alpecin het vertrouwen uitspreekt in de ZLM Tour. Dit geeft ons een extra zetje om de belofte van grootste rittenkoers van Nederland verder waar te maken. Dat we dit jaar, mede door de samenwerking met RTL7 & Videoland een breder platform kunnen geven aan onze partners past in het toekomstbeeld van de ZLM Tour. De stappen voorwaarts worden gezet en het is mooi om te zien

De ZLM Tour, die wordt verreden van 5 tot en met 9 juni, start dit jaar met een individuele tijdrit over 13 kilometer in het Zeeuwse Westkapelle (gemeente Veere). Tot nu toe hebben vijf teams uit de WorldTour  hun deelname aan deze Nederlandse meerdaagse etappewedstrijd voor profs toegezegd.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken