Boss Parfums is Official Supplier Eredivisie

- Sponsoring
- 4 sep 2024 @ 15:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 4 sep 2024 @ 15:00
- Michiel van Zaane
Boss Parfums is per 1 september Official Supplier Eredivisie. Met de samenwerking ondersteunt het merk gedurende het seizoen 2024/25 de Eredivisie en de achttien Eredivisieclubs.
Het partnership wordt uitgedragen op alle platforms van ESPN en met diverse uitingen in de stadions. Daarnaast maakt het publiek kans op Boss Parfums-prijzen via winacties op de social media platforms van ESPN.
Beau von Harras, Senior Brand Maanger van Boss Parfums Benelux over de samenwerking: ‘De combinatie van Boss en sport kent een jarenlange historie waarin succes, precisie en innovatie de drijfveren zijn. Door met Boss het eerste selectieve geurmerk te zijn die zichzelf Official Supplier van de Eredivisie mag noemen, omarmen we passie en prestatie gecombineerd met talent en techniek om langdurig succes te garanderen.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Marie-Stella-Maris steunt Wereld... 21-03-2025
- Cupra breidt betrokkenheid bij... 14-03-2025
- EasyToys en Steffie Weterings: It's... 13-03-2025
- Heineken sluit langdurig partnership... 11-03-2025
- Plus terug als Official Partner van... 04-03-2025
- Enterprise stuurt Ajax-fans op... 03-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center