[marketeer 181] Perzia Malayeri - brand owner & designer van fashionlabel Perzia.nl

[marketeer 181] Perzia Malayeri - brand owner & designer van fashionlabel Perzia.nl
  • Food-en-retail
  • 25 aug 2023 @ 08:58
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • ProductdesignBranding

In deel 181 van onze successerie [marketeer] spreken we deze week Perzia Malayeri, ondernemend ontwerper uit Amsterdam. Momenteel werkt zij aan haar brand Perzia gericht op vrouwen. 'Het idee van mijn collectie is één model tas, één model jurk en één model jas: tijdloze “ideale” items.'

Stel jezelf graag even voor. Hoe ben je gekomen waar je nu bent: ontwerper en ondernemer met een pas gelanceerd eigen merk Perzia?

'Mijn naam is Perzia, tevens ook de naam van mijn merk. Die naam heeft mijn vader mij gegeven, vernoemd naar het land waar ik deels vandaan kom: Iran, Perzië. Mijn creativiteit en het ontwerpen daarentegen heb ik van mijn moeder. Ik wist heel lang niet wat ik wilde doen. Mijn beide ouders zijn allebei hun hele leven ondernemend geweest en deden allebei precies hetgene wat ze graag wilde doen, dus waarvan ik wel heel erg zeker was dat ik iets voor mezelf wilde beginnen. Nadat ik afstudeerde aan het Amsterdam Fashion Institute, begon ik met het ontwerpen van een tas voor mezelf. Ik ben aan de slag gegaan in het atelier van mijn moeder, om een idee uit te werken. Uiteindelijk ben ik langer dan een jaar bezig geweest om het ontwerp steeds meer uit te werken tot de tas die het nu is. Doordat veel vriendinnen om me heen de tas wilden kopen bij mij, kwam ik op het idee om de tas in de markt te gaan zetten.'

Wat is jullie marketingstrategie? Hoe probeer je extra bekendheid te krijgen?

'Op dit moment laat ik alles eigenlijk nog zo organisch mogelijk groeien. Ik ben nu een klein jaar bezig. Ik merk dat wanneer je achter je eigen product staat, dingen echt van zelf komen. Dat klinkt misschien onrealistisch maar het is echt zo. Ik doe wat goed voelt en ik werk alleen samen met mensen die bij mij passen. De strategie is: mijn eigen visie aanhouden en vooral veel blijven praten over hetgeen wat ik aan het doen ben met mensen om mij heen. Op deze manier is m'n tas bijvoorbeeld in de Harpers Bazaar terecht gekomen. Ik heb zojuist de lancering van het merk achter de rug. Dit was ook erg waardevol om op deze manier zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met het merk. Vanaf nu wil ik mij vooral gaan focussen op online marketing via Instagram en andere social media kanalen. Ik ben ook heel erg nieuwsgierig naar hoe ik offline marketing tools in kan zetten, juist in deze tijd waarin de online wereld overheerst.'

Vertel graag meer over het merk Perzia: wat, waarom en waarom nu?

'Perzia is ontstaan vanuit mijn persoonlijke visie en stijl. Het merk is wie ik zelf ben, deels westers en deels oosters, vrouwelijk, creatief en bewust. Ik ontwerp en creëer items die ik zelf graag zou willen dragen of hebben. Zo begon het ook met de tas. De tas heb ik ontworpen als mijn “ideale” tas. Zo ben ik van plan om één collectie met mooie items te creëren. Niet ieder seizoen nieuwe producten zoals veel fast fashion ketens dat doen, maar juist kwalitatief goede, zoveel mogelijk ethisch verantwoorde en tijdloze items maken die niet “uit de mode” gaan. Ik vind dat zo iets vreemds, dat er als het ware een houdbaarheidsdatum datum op een kledingstuk kan zitten.

Met Perzia wil ik in deze tijd waarin alles snel gaat meegeven hoe bijzonder het juist is wanneer er een product speciaal voor jou gemaakt word. Het maakt het juist leuk dat je drie tot vier weken moet wachten tot je nieuwe tas klaar is. Want zeg nou eerlijk, waar zou je meer waarde aan hechten en beter voor zorgen? Een tas die je met vijf clicks besteld hebt, de volgende dag in huis is en verpakt in een plastic zakje. Of een tas waar er persoonlijk contact is geweest over de kleurkeuze, je een aantal weken moet wachten.

De tassen worden op dit moment gemaakt van rest leer, ik gebruik geen nieuw leer. Al het leer wat ik gebruik is afgekeurd door de producenten, er zit daardoor vaak een kras of een vlek in. Soms maak ik er juist gebruik van, omdat ik het mooi vind maar meestal gewoon alleen in de “mooie” stukken. Op deze manier gebruik ik toch leer wat anders niet gebruikt zou worden. In de toekomst wil ik graag werken met innovatieve materialen, plantaardig zoals fruitleer. Ik moet me hier nog in verdiepen maar het lijkt me interessant. Leer is een materiaal wat lang mee gaat dus op een bepaalde manier juist duurzaam. Plantaardig leer daarentegen kan juist weer niet zo ethisch verantwoord geproduceerd zijn als je denkt.'

Je hebt -vertelde je de redactie bij de lancering- één​ model tas. Wat is de gedachte hier achter?

'Dat is inderdaad het idee van de collectie: één model tas; één model jurk en één model jas. Eén model badpak, et cetera. Ik streef naar een mooie collectie met items die zijn ontworpen als mijn “ideale” items. Classics, die iedereen in z’n kast zou moeten hebben. Doordacht. Eye-catchers maar nog steeds tijdloos en praktisch. Zo begon het met de tas ook, ik was op zoek naar een mooie tas die tijdloos maar niet saai zou zijn. Het is een object wat ook leuk staat in je huis, bij de rest van je interieur. Voor mij staat kwaliteit altijd boven kwantiteit, ik heb liever één goed product dan tien van minder goede kwaliteit. Dat was mijn insteek bij het ontwerpen van de tas. De tas heeft bijvoorbeeld een magneetsluiting, omdat ik geen rits wilde hebben die stuk kon gaan op ten duur. Met deze insteek is de tas ontworpen, zodat hij zo lang mogelijk mee kan gaan. Dat zal ook zo zijn met mijn volgende producten.'

Wil je met Perzia verder internationaal gaan?

'Zeker. Maar eerst even de focus op Nederland.'

Wat zijn je plannen voor de tweede helft van 2023?

'Mijn tweede stagaire inmiddels is nu klaar met de stage. Ik wil na de zomervakantie als de scholen weer beginnen verder met een nieuwe stagaire en een werknemer aannemen om mij een paar keer per maand te helpen met de tassen. Omdat ik mij nu meer bezig moet gaan houden met andere dingen zoals marketing en campagnes et cetera. Wordt het tijd om zelf iets minder bezig te gaan zijn met het zelf maken van de tassen. Ook al vind ik het heel erg leuk om bezig te zijn met het ambacht. Nu dat ik ben "gelanceerd", de orders binnen blijven komen en alles op de rit is, staat het tweede deel van het jaar in het teken van marketing en publiciteit.'

Is er nog een designer die jouw inspiratiebron vormt? Wie?

'Er zijn niet veel mode ontwerpers waar ik naar kijk, zeker als ik naar de kwaliteit kijk van veel grotere merken: die vind ik het erg tegenvallen. Dingen die mij meer inspireren zijn abstracte beeldende kunstwerken. Materialen en vormen doen het meest met mij. Ik ben heel slecht in namen, ik onthoud ook nooit namen van ontwerpers, kunstenaars of films et cetera. Ik vind iets mooi of niet en onthoud dat!'

Wat is je persoonlijke uitdaging met het merk Perzia?

'Ik wil graag dat het nog harder gaat. Het gaat al hartstikke goed, maar ik merk dat ik nog sneller wil goeien als merk. Ik vind het leuk om "groot" na te denken. Ik ben erachter dat wanneer je groot denkt en weet wat je wil, het gewoon kan lukken. Als ik een winkel in New York wil vinden waar ik mijn tassen verkoop, kan dat heel makkelijk. Het is allemaal niet zo groot als je denkt. Alles kan. Mijn uitdaging is op dit moment om te kijken hoe ik dingen meer uit handen kan geven. Ik ben maar één persoon en ik doe alles zelf. Tassen maken, content maken, Instagram bijhouden, klantencontact, de website... En er zijn nog zoveel meer dingen die ik wil doen en voor sta te springen om er mee aan de slag te kunnen. Creatieve dingen zoals campagnes en mooie beelden maken, samenwerkingen aangaan, nieuwe producten ontwikkelen et cetera.'

tekst: Peter van Woensel Kooy

Meer info op www.perzia.nl

Voor de 180 interviews met eerdere hoogvliegers uit deze serie, scroll naar de linkjes hieronder.


Perzia Malayeri - brand owner & designer van fashionlabel Perzia.nl

Een indruk van de eerste collectie met de Pyramid bag + promo materiaal Perzia

Story
'Perzia is a one-woman design project focusing on refined workmanship and made-to-order items. Fueled with references to her Persian heritage, Perzia reflects her own intuitive vision and style. She researches colour, form and material to create a collection of classics that are made to stay. The first chapter of Perzia debuts a series of premium leather bags, handcrafted in The Netherlands from up-cycled leather. One shape brought to life through an infinite palette of colours, the Pyramid bag is a streamlined addition to our daily attire.' 
(bron: Perzia.nl)


Lees ook: Hermès verliest naamgeefster legendarische Birkin tas


De 180 eerdere interviews uit deze serie
180. [marketeer 180] Paula Jap Tjong - promotor Knuffel en Stoelyoga
179. [marketeer 179] Michelle Rienks - marketeer Univé
178. [marketeer 178] Florence van Haastrecht en Zoe van Helvoirt - BeeGrateful
177. [marketeer 177] Pascal Beeren- DGA sterrenrestaurant De Bokkedoorns
176. [marketeer 176] Jeroen Verdenius- marketingmanager Vermaat Groep
175. [marketeer 175] Mieke van Vugt - bedenker van foodmerk OaYeah
174. [marketeer 174] Max Blom - medeoprichter kitesurfmerk Mystic
173. [marketeer 173] Raymond Wolf en Fritjof Terlingen - Wolf rijbewijsshop
172. [marketeer 172] Valentine van der Lande - 'Cereal Entrepreneur' Oot Granola
171. [marketeer 171] Cis Nijenhuis: co-founder van Witlof Skincare
170. [marketeer 170] Saskia Schuit - new business developer Waterdrop
169. [marketeer 169] Susan Houben - Head of Marketing van SodaStream
168. [marketeer 168] Raoul Nijlhof - oprichter en marketeer Luggage Care
167. [marketeer 167] Janina Jahns - marketeer bij Diageo
166. [marketeer 166] Olaf Ouwerkerk en Youri van Slingerland van Happy Trails
165. [marketeer 165] Bob Verlaat - marketeer Super73 e-bikes
164. [marketeer 164] Samantha Sowirono - co marketeer Klarna
163. [marketeer 163] Bing van der Lande - merkenbouwer Object Embassy
162. [marketeer 162] Julie Munneke - founder van Tiny Library
161. [marketeer 161] Janne van den Tweel - marketing coördinator QWIC
160. [marketeer 160] Esmée Clewits - oprichter YourDesq
159. [marketeer 159] Evelien de Vries - oprichter van MDV Europe
158. [marketeer 158] Andrea van Nieuwenhuizen - Head of Marketing Stox Energy Socks
157. [marketeer 157] Lindsay van der Looij - merkbewaarder van Bloy Institute
156. [marketeer 156] Celine Lokhorst - marketing manager Kamera Express
155. [Marketeer 155] Hans van der Eerden van De Raad van Buiten
154. [Marketeer 154] Coen de Kovel - cmo webshop Pluck
153. [Marketeer 153] Double Dutch sisters
152. [Marketeer 152] Fleur Runhardt en Roos Lindhout van House of Treats
151. [Marketeer 151] Jacqueline Seton-Jacobs (Seton’s Bakery) 
150. [Marketeer 150] Lena Cobelens van lounge- en sleepwear merk Le Olive
149. [Marketeer 149] Phil Vonk: 'Auto.nl is een lifehack'
148. [Marketeer 148] Ramon Beuk - chef, leraar en ondernemer over Wayooh
147. [Marketeer 147] Nathalie van den Hombergh over Own Your Space
146. [Marketeer 146] Bibi Janus van Juicebrothers
145. [Marketeer 145] Anna de Lanoy Meijer en Nina Poot over Anna + Nina
144. [Marketeer 144] Ella Fortuin koppelt personalities aan merken met Brands Connected
143. [Marketeer 143] Celapp Media scoort met b2b apps
142. [Marketeer 142] Pauline Cousseau: chief marketing officer oogmerk Polette  
141. [Marketeer 141] CMO Mick van Ettinger van The LiveKindly Collective
140. [interview marketeer 140] Iris Spronk over Webscraping Amsterdam
139. [interview Marketeer 139] Jasmijn Rijcken over marketingschip Eureka
138. [interview Marketeer 138] Felice Uiterwijk van Fairtrade Original over jackfruit
137. [interview Marketeer 137] Mark de Lange, ceo en founder van Ace & Tate
136. [interview Marketeer 136] Milo Borghans - Blyck Leckerneyen
135. [interview Marketeer 135] Bernadette Kooijman - startup No Fairytales
134. [interview Marketeer 134] Martijn Roordink, CEO en co-founder van Spaces
133. [interview Marketeer 133] Willem Kors & Marleen de Haan - marketeers Poeder Pret
132. [interview Marketeer 132] Olaf van Gerwen - oprichter Chuck Studios
131. [interview Marketeer 131] Miriam Mieras, Neeltje en Bob - Employity Recruitment
130. [interview Marketeer 130] Edward Hissink - cmo Fresh-R
129. [interview marketeer 129] Ron Beckers - oprichter Joe Merino
128. [interview Marketeer 128] Thomas Gesink- cmo bij Stadsbrouwerij De Prael
127. [interview Marketeer 127] Michiel Reinoud - managing director MBRC en Charity Gifts
126. [interview Marketeer 126]  Renée Cohen - Stromma Nederland
125. [interview Marketeer 125] Arjen van den Hof - eigenaar Vondel Hotels
124. [interview Marketeer 124]  Jos van Mil - bedenker Tommies en md Greenco
123. [interview Marketeer 123] Sandra Alvarez - foodinfluencer en kookboekschrijver
122. [interview Marketeer 122] Jeroen de Bos - commercial director Mepal
121. [interview Marketeer 121] Joseph Constanty - marketing director NIU
120. [interview Ondernemer 120] Stefaan Mouradian en Steven Boelens - Baunat juwelen
119. [interview Ondernemer 119] Antonie Reichling - Reichling Strategisch in Kwaliteit
118. [interview Ondernemer 118] Jacinta Bokma en Joyce Pherai van CookingToday.nl
117. [interview Ondernemer 117] Sven Dirkzwager - general manager MyCOOKS
116. [interview Ondernemer 116] Hubrecht Duijker - wijnschrijver
115. [interview Ondernemer 115]  Frans Story - directeur Van Boxtel hoorwinkels
114. [[interview Ondernemer 114] Olivier Wegloop - cmo gevogeltebedrijf Kipster
113. [[interview Ondernemer 113] Cor Jansen - oprichter en cmo Kooc kant-en-klaar
112. [interview Ondernemer 112] Olaf Ouwerkerk - bedenker van Rotterdammertjes 
111. [interview Ondernemer 111] Marijke de Laat en Joris Landa - Bouillon Brothers
110. [interview Ondernemer 110] Jaco Pieper - oprichter en marketeer Koupe ijs
109. [interview Ondernemer 109] Sophie Heldens - country manager reBuy
108. [interview Ondernemer 108] Jochem Snels - oprichter / eigenaar Another Cookie 
107. [interview Ondernemer 107] Leendert Mulder - event expert Cannes en Cambodja
106 [interview Ondernemer 106] Henrietta Morrison - oprichter Lily’s Kitchen petfood
105. [interview Ondernemer 105] Sander van Bladel - marketeer Lesara agile retail
104. [interview Ondernemer 104] Jurryt van Arend, marketeer Doniger Fashion Group
103. [interview Ondernemer 103] Jaap Korteweg - oprichter De Vegetarische Slager
102. [interview Ondernemer 102] J.W. Kaldenbach& Edo Dijksterhuis - Bierrevolutie
101. [interview Ondernemer 101] Mark Vletter - oprichter telecomaanbieder Voys
100. [Ondernemer van de Week] Bénine Bijleveld - Benines Kitchen foodblog
99. [Ondernemer van de Week] Martijn Suister - Quandoo restaurantreserverings-portal
98. [Ondernemer van de Week] Marjolein in 't Veld - fashionbrand Marjolein Elisabeth
97. [Ondernemer van de week] Esther Weissman - Esthers Cookery
96. [Ondernemer van de Week] Margreet Leppink en Santje Kramer - app Rambler 
95. [Ondernemer van de Week] Tijno Verkerke - Brand Activation manager 24Kitchen
94. [Ondernemer van de Week] Sarah Smit - oprichter Stina Woods 
93. [Ondernemer van de Week] Erik van de Langemheen - oneQ smart outdoor cooking 
92. [Ondernemer van de Week] Elant Wijtman - marketeer Oedipus Brewing 
91. [Ondernemer van de Week] Marjan Reitsma - hoofd marcom Koninklijke Auping
90. [Ondernemer van de Week] Freek Padberg - mede oprichter Grapedistrict
89. [Ondernemer van de Week] Bernd Damme - oprichter juwelenhuis House of Eléonore
88. [Ondernemer van de Week] Hannah Vreugdenhil - food delivery service DoorMeal
87. [Ondernemer van de Week] Pieter Teekens - oprichter Beef & Burgers en Friet Fjieuw
86. [Ondernemer van de Week] Laurens Claassens - mede oprichter V2C Dutch Dry Gin
85. [Ondernemer van de Week] Olaf van Rijn - Choco Taste Box
84. [Ondernemer van de Week] Enzo Kleijn - initiator streetfoodfestival Yummya
83. [Ondernemer van de Week] Remko Hol en Olivier Nipshagen - Olijck worsten
82. [Ondernemer van de Week] Rob van Rozendaal - The Music Marketeers
81.[Ondernemer van de Week] Kevin de Roos - dga en bedenker Tante Nel Rotterdam
80. [Ondernemer van de Week]  Marieke van Beijnum en Willemijn van Dijk - Borrelplateau
79. [Ondernemer van de Week] Alec Boswijk - oprichter Alchemist Garden en CvE
78. [Ondernemer van de Week] Van der Will, De Vries en Bakhtiar - oprichters Jajem 
77. [Ondernemer van de Week] Maarten van den Biggelaar - oprichter Manyguide 
76. [Ondernemer van de Week] Iris Weges - consultant Female Health Company
75. [Ondernemer van de Week] Clara de Nijs - dga en founder Clara's Champagnes 
74. [Ondernemer van de Week] Sebastian Brokmann - co-founder Fruitful Office
73. [Ondernemer van de Week] Saira Mamadeus - drijvende kracht Hennep Burger
72. [Ondernemer van de Week] Mark Boekraad - mede-oprichter ShirtsofHolland  
71. [Ondernemer van de Week] Merel Wildschut en Jamie van Zijl - De Groene Meisjes 
70. [Ondernemer van de Week] Marij Peeters en Theo Peeters - Het Raadhuys
69. [Ondernemer van de Week]  Kitty Smeeten& Th. de Groen - Hands Off My Chocolate
68. [Ondernemer van de week] Caroline Glasbergen - 'Fitshe' female sportshakes
67. [Ondernemer van de Week] Roy Liezen - marcom expert Afosto retail systemen 
66. [Ondernemer van de week] Yves Viegen - marketeer Foodtube 
65.[Ondernemer van de Week]  Jop van de Graaf - oprichter SLA restaurants 
64. [Ondernemer van de Week] Christian Clerx - oprichter online cityportals CityZapper
63. [Ondernemer van de Week] Daniëlle Duit & M. Lauret - bierbrouwerij Duits&Lauret 
62. [Ondernemer van de Week] Lennard ter Hall - oprichter Slow Escargots 
61. [Ondernemer van de Week] Stefan vd Ven, Patric Brinkman & Ton Verhoeven - Exota
60. [Ondernemer van de Week] Carin Frijters en Femke Cuijpers - RetailTheater
59. [Ondernemer van de week] Herbert en Yvonne Nijland - kaas Landgoed Kaamps
58. [Ondernemer van de Week] Gretske de Jong - winkelmanager bij Scheltema
57. [Ondernemer van de Week] Yvonne Roos - uitvaartbegeleider Charon 
56. [Ondernemer van de Week] Ingmar Berkhout - drijvende kracht Digusti
55. [Ondernemer van de Week] Steven van Dorp - oprichter en vlogger InDePaskamer.nl
54. [Ondernemer van de week] Wendy van Mourik -  eigenaar van De Paarse Keizerin
53. [Ondernemer van de Week] Huub van de Lang - oprichter Bandit Diervoeding 
52. [Ondernemer van de Week] Caroline van der Lande en Nikki Wiesman - de Buurtboer
51. [Ondernemer van de Week]  Dennis van Essen - oprichter Taza Chocolate 
50. [Ondernemer van de Week]  Matijn Wijn en Juliëtte de Wilde -  Oestercompagnie 
49. [Ondernemer van de Week] Eline van de Ven - sales manager Pavino Sgroppino
48. [Ondernemer van de Week] Lisette Kreischer - oprichter The Dutch Weed Burger
47. [Ondernemer van de Week] Peter Duijvestijn - Ovengedroogde Hollandse Tomenades
46. [Ondernemer van de Week] Jaap van Oort - strategy director Digitas bouwer Vertu
45. [Ondernemer van de Week] Nynke ten Napel - founder Store for Brands
44. [Ondernemer van de Week]  Michel Wildenborg - directeur HEKS’NKAAS
43. [Ondernemer van de Week] Djemilah Dalhuisen - media en content ING retail
42. [Ondernemer van de Week]  Saskia de Knegt  - oprichter Worlds of Opportunities
41. [Ondernemer van de week] Frederike Versloot - manager communicatie ICS 
40. [Ondernemers van de Week] Linda Hartman&Brigitte van der Loo - Koffiejuffrouw
39. [Ondernemer van de Week] May-Britt Mobach - hoofdredacteur Amayzine.com
38. [Ondernemer van de Week] Rogier Leopold en Diederik van Gelder - Bilder&De Clercq
37. [Ondernemer van de Week] - Rob van Holstein - projectleider the Dutcheese
36. [Ondernemer van de Week] Abdelaziz Aouragh - founder en ceo El Asira cosmetica 
35. [Ondernemer van de Week] Bob Vrisekoop - managing director bij VMM Concepts
34. [Ondernemer van de Week] Kim Harmsen - marketing director SuperTrash
33. [Ondernemer van de week] Remko Been - omnichannel & marketing Storelink 
32. [Ondernemer van de Week ] Kaji But - directeur Sea Palace
31. [Ondernemer van de Week] Hein Raijmakers - marketing directeur Riedel
30. [Ondernemer van de Week] Rik Vegter - DGA Greendaddy
29. [Ondernemer van de Week] Kirstin Hanssen en Fidessa D. van Leeuwen - Zoete Zin
28. [Ondernemer van de Week] Jan Kienhuis - Vondelpark Vrienden / ceo Epiphany
27. [Ondernemer van de Week] Jochem Keune - marketeer Urban Cacao
26. [Ondernemer van de Week] Vincent Blokland - brandmanager Holy Soda en Sourcy
25. [Ondernemer van de Week] Marjanne Manders - manager marcom Mojo Concerts
24. [Ondernemer van de Week] Arne Altmann & Hubert Nieuwendijk - Le Pain Quotidien
23. [Ondernemer van de Week] Hans Balmaekers - marketeer Cafe Style
22. [Ondernemer van de week] Maud van Alphen - brand manager Union 
21. [Ondernemer van de Week] Thomas Gribnau - portfolio director FrieslandCampina
20. [Ondernemer van de Week] Maurice Kroon - co founder Yippie!
19. [Ondernemer van de Week]  Jeroen Stirnberg - marketing manager Ferrero
18. [Ondernemer van de week] Reinier Steures - marketingstrateeg Brusco wijn
17. [Ondernemer van de Week] Jerome Orlemans – E-commerce manager O'Neill
16. [Ondernemer van de Week] Evelien Emondts en Merel Groenenboom - Kiyoko lipbalm
15. [Ondernemer van de week] Merijn Everaarts- cmo Dopper drinkflessen
14. [Ondernemer van de Week] Sascha Tulp - DGA Anti-models
13. [Ondernemer van de week] Niels Verhoeven - NBD manager Blogmij
12. [Ondernemer van de Week] Gina Provó Kluit – oprichter Ffrash
11. [Ondernemer van de Week] Riens Meijer – schrijver
10. [Ondernemer van de Week] Marcel Joosten - directeur M&I Ad van Geloven (Mora)
9. [Ondernemer van de Week] Rogier van Camp - DGA Leapp
8. [Ondernemer van de week] Gerlof Bouma - directeuir Engelsma Wijnia Autogroep
7. [Ondernemer van de week] Robbert de Jong – cmo Looije Tomaten
6. [Ondernemer van de Week] Rutger Anema – marketeer Allerhande
5. [Ondernemer van de Week] Kris Boon - oprichter Yixx.nl
4. [Ondernemer van de week] Sander Renkema - maker Ei love you campagne
3. [Ondernemer van de Week] Masha Kodden - CMO bij DTG
2. [Ondernemer van de Week] Tessa van Breugel – marketeer Doritos
1. [Ondernemer van de Week] Stephan Tieleman - founder en CEO 'fashioncheq

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken