Toeristische trekpleister Keukenhof is weer open
- Algemeen
- 23 mrt 2023 @ 15:51
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 23 mrt 2023 @ 15:51
- Sjaak Hoogkamer
Bloemententoonstelling Keukenhof heeft op 23 maart haar eerste bezoekers ontvangen. Het lentepark met miljoenen bloeiende tulpen, narcissen en andere bolbloemen, verwacht tot en met 14 mei ruim 1 miljoen mensen vanuit de hele wereld .
Keukenhof levert daarmee een grote bijdrage aan de toeristische- en de bloemensector in Nederland. ‘2023 is vooral een welcome back aan de internationale bezoeker,’ zegt Jeroen Duyster, directeur Keukenhof. Vorig jaar ontving Keukenhof een recordaantal Nederlandse bezoekers. ‘We zien ernaar uit de bezoekers vanuit de hele wereld weer te ontvangen. Spreiding van onze bezoekers over de dagen zorgt voor een goede beleving in het park en voor een dito bereikbaarheid.’ Keukenhof werkt voor het seizoen 2023 met entreekaarten op datum en een maximaal aantal bezoekers per dag.
De Keukenhof tuinmannen hebben in de herfst 7 miljoen bloembollen geplant. Dat gebeurt allemaal met de hand.
Ook in de Bollenstreek zie je de eerste bloembollenvelden al in bloei staan. Niet alleen buiten, maar ook binnen laat Keukenhof bloeiende bloemen en planten zien. In de paviljoens zijn wekelijks wisselende bloemenshows te bewonderen. De bloemenkwekers leveren ook dit voorjaar weer hun mooiste bloemen en planten aan Keukenhof.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Van turbulentie naar trots: de tweede kans van VanMoof
- Hoe creatief vakmanschap 60% nieuw publiek opleverde
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #9 met Bakers & Bananas-founder...
- AI en DM Trendrapport 2026 Beeckestijn: AI hertekent marketing
- Goodoo: plantaardig ijs met smaak én missie
- [column] De marketing van spijt: als ‘sorry’ ook een strategie...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

