Maurice Ridder Head of Retail Media bij Basic-Fit

Maurice Ridder Head of Retail Media bij Basic-Fit
  • Algemeen
  • 2 feb 2024 @ 08:17
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Fitnessketen Basic-Fit heeft Maurice Ridder aangenomen als Head of Retail Media. Ridder was de afgelopen achttien jaar werkzaam bij SBS/Talpa Media Solutions als Director Business Development.

Ridder kijkt uit naar deze nieuw uitdaging. ‘Ik kijk met veel plezier terug op mijn tijd bij Talpa. TV en radio zijn en blijven mooie mediakanalen, maar er is veel meer fragmentatie in het medialandschap. Binnen Basic-Fit Retail Media zie ik enorm veel kansen . Ik ben aangenaam verrast door de schaal van het aantal clubs en de mogelijkheden die Basic-Fit Retail Media op nationaal en internationaal niveau biedt. Het doel is om met mijn ervaring en achtergrond Retail Media naar de volgende (internationale) fase te brengen.   Als onderdeel van onze strategie zullen we ook kijken naar nieuwe touchpoints om ons aanbod voor adverteerders te blijven uitbreiden.’

Erica Van Vonderen-Hahn, Basic-Fit Chief Commercial Officer: ‘We zijn oprecht blij om Maurice aan boord te verwelkomen. Zijn uitgebreide ervaring in de mediasector is een grote aanwinst als het gaat om het verder versterken van ons aanbod. We zijn ervan overtuigd dat we de beste propositie in de markt presenteren en samen met Maurice zullen we onze groeiambities op een standvastige en pragmatische manier blijven nastreven.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken