Young Impact en War Child maken peace-statement

- Algemeen
- 5 jun 2024 @ 10:07
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 5 jun 2024 @ 10:07
- Michiel van Zaane
in de week van de mentale gezondheid (3 tot en met 8 juni) organiseerde Young Impact samen met War Child twee shows in Rotterdam Ahoy: Young Impact Day en Impact Night. De evenementen brachten artiesten en jongvolwassenen samen om het gesprek over mentale gezondheid aan te gaan en positieve verandering te bevorderen.
Vlak voor het optreden van Kraantje Pappie betraden Ernst Suur, directeur van War Child, en Quinty Misiedjan, ambassadeur van War Child, het podium. Samen maakten zij een indrukwekkend statement met alle 15.000 jongeren in de zaal door tegelijkertijd het peaceteken te maken. Ernst Suur, directeur War Child: ‘Het gaf me kippenvel om samen met al deze jongeren dit belangrijke statement te maken. Deze boodschap is helaas meer nodig dan ooit. Er groeien momenteel 468 miljoen kinderen op met de gevolgen van oorlog en dat is meer dan ik in m’n 20 jaar bij War Child heb gezien. Vanuit War Child zullen we deze kinderen blijven helpen bij het verwerken van hun traumatische ervaringen, zodat ze weer kunnen bouwen aan een toekomst vrij van angst en gevaar.’
Tijdens zowel Young Impact Day als Impact Night toonden artiesten Kraantje Pappie, Numidia en Son Mieux niet alleen hun muzikale talenten, maar waren ze ook openhartig over hun persoonlijke struggles. Ze spraken over hun eigen ervaringen met mentale gezondheid, de obstakels die ze hebben overwonnen en de manieren waarop ze hiermee omgaan. Hun openheid liet zien dat niemand er alleen voor staat.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- MarketingTribune en Hibou lanceren AI-versie van...
- [column] Segmenteren kun je leren
- Genomineerden Data & Insights Awards '25 bekend
- Booking.com opnieuw het meest waardevolle merk van Nederland
- Shortlist Nima Marketingprijzen bekendgemaakt
- Dahua toont hoe je de juiste klant op het juiste moment bereikt
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management