Holland Casino kiest Selligent voor omnichannel marketing

Holland Casino kiest Selligent voor omnichannel marketing
  • B2b
  • 25 okt 2019 @ 11:10
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Multichannel

Holland Casino kiest Selligent Marketing Cloud voor zijn omnichannel marketing en het bieden van een betere klantervaring. Deze samenwerking helpt naar eigen zeggen Holland Casino om klanten op nieuwe, innovatieve manieren te begrijpen en te bereiken.

Holland Casino verwelkomt jaarlijks meer dan 1,1 miljoen bezoekers in zijn casino’s, verspreid over heel Nederland. Het bedrijf zocht een marketingplatform waarmee zij bezoekersgedrag beter kunnen begrijpen. Met deze waardevolle informatie wil Holland Casino meer gepersonaliseerde aanbiedingen leveren aan klanten, zoals gratis drankjes of vouchers. Het kunnen koppelen van interacties tussen alle touch points van de consument, van web tot mobiel en social, was een belangrijke factor in de keuze voor Selligent Marketing Cloud. De sterke focus op AVG-naleving was uiteindelijk doorslaggevend om de samenwerking aan te gaan.

We vinden het belangrijk om een marketingpartner aan te haken met een robuust, flexibel en veilig platform

‘Holland Casino richt zich op het leveren van op maat gemaakte ervaringen om de betrokkenheid en loyaliteit van klanten te vergroten,’ zegt Bjørn de Boer, Product Owner Marketing Technology bij Holland Casino. ‘We vinden het belangrijk om een marketingpartner aan te haken met een robuust, flexibel en veilig platform waarmee wij gepersonaliseerde aanbiedingen kunnen leveren, zelfs wanneer onze gasten al ter plaatse zijn. Selligent Marketing Cloud was de logische keuze, vanwege de engagement-mogelijkheden en de jarenlange ervaring met privacyregelgeving, dat ons goed inzicht biedt in onze marketing- en beveiligingsbehoeften.’

John Hernandez, CEO van Selligent Marketing Cloud: ‘Met Selligent Marketing Cloud kan Holland Casino inspelen op individuele wensen om een zeer persoonlijke entertainmentervaring te bieden, zodat gasten terug blijven komen.’

Holland Casino is de nieuwste aanwinst in het klantenportfolio van Selligent Marketing Cloud. Selligent bedient een klanten op het gebied van reizen, hospitality en entertainment, waaronder merken als KPN, Sligro en PUMA.

Fotocredits: Michel Schnater

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken