Holland Casino kiest Selligent voor omnichannel marketing
- B2b
- 25 okt 2019 @ 11:10
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Multichannel
- 25 okt 2019 @ 11:10
- Sjaak Hoogkamer
Holland Casino kiest Selligent Marketing Cloud voor zijn omnichannel marketing en het bieden van een betere klantervaring. Deze samenwerking helpt naar eigen zeggen Holland Casino om klanten op nieuwe, innovatieve manieren te begrijpen en te bereiken.
Holland Casino verwelkomt jaarlijks meer dan 1,1 miljoen bezoekers in zijn casino’s, verspreid over heel Nederland. Het bedrijf zocht een marketingplatform waarmee zij bezoekersgedrag beter kunnen begrijpen. Met deze waardevolle informatie wil Holland Casino meer gepersonaliseerde aanbiedingen leveren aan klanten, zoals gratis drankjes of vouchers. Het kunnen koppelen van interacties tussen alle touch points van de consument, van web tot mobiel en social, was een belangrijke factor in de keuze voor Selligent Marketing Cloud. De sterke focus op AVG-naleving was uiteindelijk doorslaggevend om de samenwerking aan te gaan.
We vinden het belangrijk om een marketingpartner aan te haken met een robuust, flexibel en veilig platform
‘Holland Casino richt zich op het leveren van op maat gemaakte ervaringen om de betrokkenheid en loyaliteit van klanten te vergroten,’ zegt Bjørn de Boer, Product Owner Marketing Technology bij Holland Casino. ‘We vinden het belangrijk om een marketingpartner aan te haken met een robuust, flexibel en veilig platform waarmee wij gepersonaliseerde aanbiedingen kunnen leveren, zelfs wanneer onze gasten al ter plaatse zijn. Selligent Marketing Cloud was de logische keuze, vanwege de engagement-mogelijkheden en de jarenlange ervaring met privacyregelgeving, dat ons goed inzicht biedt in onze marketing- en beveiligingsbehoeften.’
John Hernandez, CEO van Selligent Marketing Cloud: ‘Met Selligent Marketing Cloud kan Holland Casino inspelen op individuele wensen om een zeer persoonlijke entertainmentervaring te bieden, zodat gasten terug blijven komen.’
Holland Casino is de nieuwste aanwinst in het klantenportfolio van Selligent Marketing Cloud. Selligent bedient een klanten op het gebied van reizen, hospitality en entertainment, waaronder merken als KPN, Sligro en PUMA.
Fotocredits: Michel Schnater
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Marketeer ANWB Lars Smit: Brandreview Validators was voor ons...
- [column] Concurreren met je eigen merken: goed idee?
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- Hokra zet met behalen ISO-certificering significante stap in...
- B2B-campagne autoverhuurder Enterprise op Europese luchthavens
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
Laatste Nieuws
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
- Lemon en Abovo Maxlead: master the... 05-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 04-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing