Corona: events treffen massaal maatregelen

Corona: events treffen massaal maatregelen
  • B2b
  • 13 mrt 2020 @ 11:03
  • 17287 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • EntertainmentCongresEvenement

Na SXSW, The Next Web Conference, Cannes Lions, Shopping Awards en Dutch Marketing Awards laat nu ook ADCN weten maatregelen te treffen vanwege het coronavirus. De Dutch Creativity Awards-uitreiking (Lampen-gala) is verplaatst van mei naar september.

Als gevolg hiervan zijn ook andere data gewijzigd, zoals de jurysessies, bekendmaking van nominaties en de expositie waarin genomineerd werk te zien is. Exacte nieuwe data zijn nog niet bekend. Dinesh Sonak, ADCN-voorman, ziet vooralsnog geen consequenties voor de langere termijn. 'Behalve dat we nog harder werken aan de ontwikkeling van digitale educatieve activiteiten voor creatie, media en merken.'

Wie volgen? Sinds het landelijke nieuws van gisteren (events met 100+ personen verboden tot 1 april) wordt de MarketingTribune-redactie overspoeld met het ene na het andere 'verplaatsing'-bericht. Verwacht wordt de intreding van een sociale stilte, waar de evenementensector, zowel binnen als buiten de marcom-branche, op zal moeten anticiperen.

Interessant daarbij is dat iedere locatie op zijn eigen manier omspringt met het coronavirus. Zo heeft poptempel Paradiso besloten minstens een maand dicht te gaan, maar blijft attractiepark de Efteling zijn deuren vrolijk openhouden. Houd deze website in de gaten voor het laatste nieuws.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken