Corona: events treffen massaal maatregelen
- B2b
- 13 mrt 2020 @ 11:03
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - EntertainmentCongresEvenement
- 13 mrt 2020 @ 11:03
- Lucas Boon
Na SXSW, The Next Web Conference, Cannes Lions, Shopping Awards en Dutch Marketing Awards laat nu ook ADCN weten maatregelen te treffen vanwege het coronavirus. De Dutch Creativity Awards-uitreiking (Lampen-gala) is verplaatst van mei naar september.
Als gevolg hiervan zijn ook andere data gewijzigd, zoals de jurysessies, bekendmaking van nominaties en de expositie waarin genomineerd werk te zien is. Exacte nieuwe data zijn nog niet bekend. Dinesh Sonak, ADCN-voorman, ziet vooralsnog geen consequenties voor de langere termijn. 'Behalve dat we nog harder werken aan de ontwikkeling van digitale educatieve activiteiten voor creatie, media en merken.'
Wie volgen? Sinds het landelijke nieuws van gisteren (events met 100+ personen verboden tot 1 april) wordt de MarketingTribune-redactie overspoeld met het ene na het andere 'verplaatsing'-bericht. Verwacht wordt de intreding van een sociale stilte, waar de evenementensector, zowel binnen als buiten de marcom-branche, op zal moeten anticiperen.
Interessant daarbij is dat iedere locatie op zijn eigen manier omspringt met het coronavirus. Zo heeft poptempel Paradiso besloten minstens een maand dicht te gaan, maar blijft attractiepark de Efteling zijn deuren vrolijk openhouden. Houd deze website in de gaten voor het laatste nieuws.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing