Markteffect en ISMI slaan handen ineen

  • B2b
  • 29 apr 2021 @ 10:04
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Onderzoek

Onderzoeksbureau Markteffect en kenniscentrum ISMI bundelen de krachten. Doel is kennisdeling en het gezamenlijk organiseren van events.

Daarnaast gaat Markteffect als preferred supplier 'alle komende onderzoeken' voor ISMI uitvoeren en zullen deze onderzoeken met de leden van ISMI gedeeld worden. Alles om het kenniscentrum van ISMI uit te breiden en te ontwikkelen, aldus het kenniscentrum.

Michael Petit, client consultant FMCG bij Markteffect, zegt: 'Het partnership met ISMI is voor ons een belangrijke stap in de verdere innovatie en groei in de FMCG-markt. We zien dat we sinds een paar jaar zowel merken, fabrikanten als retailers echt verder kunnen helpen. Samen met ISMI gaan we nieuwe producten ontwikkelen, diverse onderzoeken uitvoeren en events organiseren. We merken dat er veel behoefte is aan kennis en inzichten en daar dragen we als Markteffect graag aan bij.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken