Markteffect en ISMI slaan handen ineen
- B2b
- 29 apr 2021 @ 10:04
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Onderzoek
- 29 apr 2021 @ 10:04
- Lucas Boon
Onderzoeksbureau Markteffect en kenniscentrum ISMI bundelen de krachten. Doel is kennisdeling en het gezamenlijk organiseren van events.
Daarnaast gaat Markteffect als preferred supplier 'alle komende onderzoeken' voor ISMI uitvoeren en zullen deze onderzoeken met de leden van ISMI gedeeld worden. Alles om het kenniscentrum van ISMI uit te breiden en te ontwikkelen, aldus het kenniscentrum.
Michael Petit, client consultant FMCG bij Markteffect, zegt: 'Het partnership met ISMI is voor ons een belangrijke stap in de verdere innovatie en groei in de FMCG-markt. We zien dat we sinds een paar jaar zowel merken, fabrikanten als retailers echt verder kunnen helpen. Samen met ISMI gaan we nieuwe producten ontwikkelen, diverse onderzoeken uitvoeren en events organiseren. We merken dat er veel behoefte is aan kennis en inzichten en daar dragen we als Markteffect graag aan bij.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 46, 202514-11-2025
- GS1 lanceert bewustwordingscampagne... 12-11-2025
- Marketingtransfers week 45, 202507-11-2025
- M&A-markt digitale bureaus versnelt... 05-11-2025
- Marketingtransfers week 44, 202531-10-2025
- [onderzoek] Werknemers willen... 30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

