Nieuwe commercials T-Mobile met Ali B.
- Bureaus
- 26 mrt 2014 @ 09:00
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - CommercialsCreatieCampagnes
- 26 mrt 2014 @ 09:00
- Redactie Online
Onder de titel ‘Je bepaalt zelf wel wat goed voor je is’ start T-Mobile vanaf deze week een nieuwe serie korte online en tv commercials met in de hoofdrol Ali B, gemaakt door Etcetera. Waar Ali’s omgeving voor hem bedenkt wat hij wel of niet moet doen, is het uiteindelijk Ali zelf die zijn eigen plan trekt. En daarom toch tijdens zijn theatervoorstelling die belangrijke voetbalwedstrijd – samen met zijn publiek – bekijkt. Vanavond voor het eerst te zien.
Het thema wordt door T-Mobile onderbouwd met verschillende abonnementsvormen en diensten waarbij klanten uiteindelijk zelf de mogelijkheid hebben om deze diensten af te stemmen op de eigen behoefte.
Credits bureau Creatie: Stan van Zon, Gido van der Vlies
Productie: Rosa Staal
Strategie: Bas Vroonland
Account: Danny van de Wetering, Pim Beekman, Wendy van Luyck
Credits opdrachtgever : Henriette van Swinderen, Chantal van der Walle, Cathelijne Nijssen
Credits productiemaatschappij: Mattias Schut (Czar)
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Zonnebankmaker JK Group lanceert... 02-05-2025
- Goud voor 'Stukje van mij' van KPN... 02-05-2025
- Monks zijn wereldwijd B Corp... 01-05-2025
- Museumkaart kiest Act Agency voor... 01-05-2025
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management